نایب قهرمانی دختران مهرعظام در جام فجر بیرجند

تیم دختران مهرعظام بیرجند«الف» به عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام فجر دست پیدا کرد.  

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال دختران بیرجند (جام فجر) در حالی با حضور شش تیم به صورت دوره‌ای در سالن شهید قاسمی برگزار شد که تیم مهرعظام «الف» در این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این رقابت‌ها مهرعظام «الف» و مهرعظام «ب» از کانون مهرعظام بیرجند حضور داشتند که تیم مهرعظام «الف» با برتری یک بر صفر در آخرین مسابقه خود مقابل جزیره به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.  

مهرعظام «الف» و مهرعظام «ب» در آخرین بازی خود یک برد و یک شکست به دست آوردند؛ به این ترتیب که مهرعظام «الف» با تک گل محدثه امیرآبادی یک بر صفر تیم جزیره را شکست داد اما تیم مهرعظام «ب» با سه بر صفر مغلوب تیم بزرگسالان نود شد. به این ترتیب مهرعظام «الف» با کسب چهار پیروزی و یک شکست و کسب 12 امتیاز بعد از تیم نود به عنوان نایب قهرمانی رسید.

مسابقات فوتسال بانوان «جام فجر» در بیرجند به صورت دوره‌ای برگزار شد که تیم بزرگسالان نود با کسب پنج پیروزی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم مهرعظام «ب» در این مسابقات فقط یک تساوی به دست آورد که آن‌هم در هفته چهارم مقابل تیم جزیره بود. این مسابقه با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این رقابت‌ها در حالی برگزار شد که رده سنی برای تیم‌های شرکت کننده آزاد بود و برخی تیم‌ها با بازیکنان رده امید و بزرگسال در مسابقه‌ها حضور داشتند؛ مانند تیم نود. این در حالی است که مهرعظام بیرجند با دو تیم در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت کرد. 

اخبار روز

سایر