مسابقات فوتبال میعاد کاپ بندرعباس/مهرعظام با برد و صدرنشینی شروع کرد

تیم فوتبال زیر 10 سال کانون مهرعظام بندرعباس، رقابت‌های “میعادکاپ” را با دو پیروزی ارزشمند آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛  هیات فوتبال بندرعباس برای شناسایی استعدادهای فوتبال در این شهر، مسابقاتی را با عنوان “میعادکاپ” برگزار می‌کند که کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام هم تیم فوتبال پسران زیر 10 سال را در این رقابت‌ها شرکت داده است. 

مهرعظام، پالایش نفت بندرعباس، نایبند، میعادهرمزگان(الف و ب)، صدرای جنوب، ستاره‌ساز و سفیرخلیج فارس تیم‌های حاضر در “میعادکاپ” هستند که هفته نخست رقابتهای خود را روز جمعه (هشتم دی) پشت سر گذاشتند. 

مهرعظام در هفته اول این رقابت‌ها دو مسابقه را برگزار کرد که در اولین مسابقه خود به مصاف سفیر خلیج فارس رفت و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. مهرعظام بندرعباس در دومین مسابقه هم چهار بر دو میعاد هرمزگان (ب) را شکست داد.

تیم مهرعظام با دو برد و کسب شش امتیاز  در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و در یک گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.

رقابت‌های “میعادکاپ” بندرعباس برای اولین‌بار زیر نظر کمیته استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به منظور کشف استعدادهای برتر فوتبال برگزار می‌شود. 

کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام کمتر از یک سال است که فعالیت خود را در سه رشته  فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آغاز کرده است و حالا 200 عضو در فوتبال پسران دارد.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...