حضور پسران مهرعظام ارومیه در مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور

مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی اصفهان برگزار شد که چهار دومیدانی‌کار از مهرعظام ارومیه در این رقابت‌ها شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد و تیم منتخب آذربایجانی‌غربی با همراهی چهار دومیدانی‌کار مهرعظام ارومیه راهی این مسابقات شد.

این مسابقه‌ها در هشت ماده برگزار شد و تیم منتخب آموزشگاه‌های آذربایجان غربی با تیمی متشکل از شش ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست راهی این مسابقات شد که از این جمع چهار دوومیدانی‌کار به نام‌های آراز قلیزاده، محمد امین امین‌خواه، طاها سلیقه و علی نظری عضو کانون مهرعظام ارومیه بودند.

پسران مهرعظام در ماده دوی ۱۰۰ و 1500متر پنجم و هفتم شدند. محمد امین امین‌خواه در رشته‌ی ۱۰۰ متر با زمان ۱۱.۲۳ثانیه مقام پنجم را به دست آورد و آراز قلیزاده در رشته‌ ۱۵۰۰ متر با زمان ۴.۵۰ دقیقه در رده هفتم این رقابت‌ها قرار گرفت.

مربیگری تیم منتخب دوومیدانی آموزشگاه‌های آذربایجان غربی نیز بر عهده جابر نعمان زاده از مربیان کانون مهرعظام ارومیه است.

مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور به مدت سه روز و به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد. کانون مهرعظام ارومیه توجه خاصی به دوومیدانی دارد به صورتی‌که تاکنون 120 نونهال و نوجوان تمرینات خود را در رشته دوومیدانی آغاز کرده‌اند. 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.