مسابقات آموزشگاه‌های کازرون / ملی‌پوش فوتبال مهرعظام در دوومیدانی به مدال رسید

مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کازرون در حالی برگزار شد که دوومیدانی‌کاران مهرعظام در این رقابت‌ها صاحب 11 مدال شدند. نکته قابل توجه این مسابقه مدال آوری دینا قربانی، ملی پوش فوتبال است. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کازرون در حالی برگزار شد که دختران مهرعظام صاحب هشت مدال شدند.

این مسابقه‌ها در هشت ماده برگزار شد و دختران مهرعظام شیراز در هفت ماده دوی 100، 200، متر و ۸۰۰ متر، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه، پرش طول و پرش ارتفاع  به مصاف رقبا رفتند و 11 مدال به دست آوردند. در دوی 100 متر زهرا قاسمی عنوان نخست را به دست آورد و بعد از او  لاله شفیعی عنوان دوم را کسب کرد. مدال برنز دوی 100 متر را هم مرضیه بازیار به دست آورد. در دوی 200 متر هم آیلار جهانیان و آتریسا رضایی  از مهرعظام اول و سوم شدند. در دوی 800 متر دینا قربانی که قبل از این در مسابقات فوتبال به تیم ملی هم دعوت شده بود،  مقام سوم را کسب کرد. همچنین دینا قربانی در مسابقات پرتاب وزنه عنوان سومی را کسب کرد. آیلارجهانیان که پیش از این در دوی 200 متر عنوان نخست را به دست آورده بود، در پرتاب وزنه هم به عنوان دومی دست پیدا کرد. آتریسا رضایی هم که همراه با آیلار جهانیان در ماده 200 متر عنوان کسب کرده بود در پرش طول توانست به عنوان دومی دست پیدا کند. مدال طلای پرش طول هم به مرضیه بازیار رسید. در پرش ارتفاع هم فاطمه عطایی از مهرعظام شیراز  در رده سوم قرار گرفت. 

اخبار روز

سایر