مرضیه جعفری: مهرعظام مسیر درست زندگی را نشان می‌دهد

پرافتخارترین سرمربی باشگاهی فوتبال بانوان چند روزی است که فعالیتش را با کانون بم باشگاه مهرعظام آغاز کرده است؛  تصمیمی که می‌تواند به شکوفایی استعداد دختران بم کمک کند. او معتقد است که مهرعظام کار بزرگی را آغاز کرده و همه مربیانی که با باشگاه همکاری می‌کنند؛ نباید فرصت را برای پرورش استعدادها از دست بدهند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مرضیه جعفری که با 10 قهرمانی و دو نایب قهرمانی در فوتبال بانوان کارنامه درخشانی دارد، به عنوان مسئول امور بانوان کانون بم باشگاه مهرعظام انتخاب شده است. او بعد از این انتخاب درباره حضورش در مهرعظام می گوید:«آقای کفاشیان را از سال‌های قبل می‌شناسم و معتقدم در دوره مدیریت ایشان کارهای بزرگی در فوتبال انجام شد. به همین خاطر وقتی هفته گذشته همراه آقای پارسی به بم آمدند، جلسه‌ای داشتیم و درباره باشگاه مهرعظام صحبت کردیم.»

او با بیان اینکه بلافاصله پیشنهاد همکاری با باشگاه مهرعظام را قبول کردم، می گوید:« این باشگاه امکانات بسیار خوبی را در بم فراهم کرده است و اگر مدیریت درستی اعمال شود، بسیاری از  دختران بم می‌توانند به فوتبالیست‌های خوبی تبدیل شوند.»

جعفری با اشاره به اینکه دختران بم با کمک مهرعظام حرف برای گفتن دارند، ادامه ‌می‌دهد:« همیشه به مردم بم ارادت داشتم. خودم اهل این شهر هستم و با تمام وجود، سختی‌ها و مشکلات مردم این شهر را حس می‌کنم. برای حضور در تیم‌ها و شهرهای دیگر پیشنهادهای زیادی داشتم اما هیچ وقت به رفتن از شهر بم فکر نکردم. بم خانه اول و آخر من است و احساس خوبی از کار کردن در این شهر دارم. به خصوص اینکه قرار است در رده‌های پایه و با کانون مهرعظام هم همکاری کنم. معتقدم بم استعداد فوتبالی بسیاری دارد که با کمک مهرعظام می‌توانند در فوتبال بانوان حرف برای گفتن داشته باشند.»

پرافتخارترین سرمربی فوتبال دختران درباره برنامه‌هایش برای دختران مهرعظام بم  می‌گوید:« فعالیت‌ام در کانون بم باشگاه مهرعظام از دو روز پیش به طور رسمی شروع شده است. قصد دارم هفته آینده یک جلسه با خانواده‌های اعضای کانون برگزار کنم. معتقدم اول باید خانواده‌ها متوجه اهمیت کار مهرعظام باشند. بعد هم بچه‌ها بدانند که قرار نیست فقط برای تفریح به مهرعظام بیایند. باید بدانند که تمامی کارهایی که مهرعظام انجام می‌دهد برای این است که آنها مسیر زندگی خود را پیدا کنند. بعد از اینکه موضوع را برای خانواده‌ها روشن کردم، همراه همکارانم استعدادیابی کرده و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم. هدف اصلی باشگاه مهرعظام از همان ابتدا این بوده است که بچه‌ها مسیر درست زندگی کردن را یاد بگیرند و تمام تلاشم را می‌کنم که در این مسیر حرکت کنم.»

مرضیه جعفری ادامه می‌دهد:«بچه‌های بم استعداد بالایی دارند اما از نظر امکانات در محرومیت به سر می‌برند. پس باید قدر این فرصت را بدانیم و حالا که باشگاه مهرعظام شرایطی را فراهم کرده است که بچه‌های مناطق کم برخوردار بتوانند از امکانات رایگان استفاده کنند، نباید زمان را به راحتی از دست بدهیم.»  

اخبار روز

سایر