مراسم قرعه کشی جام عظام برگزار شد + جدول مرحله گروهی مسابقات بانوان و آقایان

مراسم قرعه کشی جام عظام در بخش بانوان انجام شد و شش تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ دومین دوره جام فوتسال عظام در بخش بانوان با حضور 6 تیم برگزار خواهد شد و تیم‌ها در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم قرعه کشی این مسابقات در حالی انجام شد که تیم‌های هزار و یک شهر و سازه پویش به عنوان تیم‌های اول و دوم دوره گذشته، به عنوان سرگروه انتخاب شده و تیم‌های دیگر نیز با انجام قرعه کشی، در دو گروه سه تیمی قرار گرفتند.

خشایار حکیمی معاون منابع انسانی گروه عظام، علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام، علی صانعی به عنوان برگزار کننده مسابقات و همینطور نمایندگان تیم‌های حاضر نیز در این مراسم حضور داشتند.

طبق اعلام کمیته برگزاری، مسابقات بانوان از 8 الی 10 آذر در مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار می‌شود.

جدول مرحله گروهی پس از مراسم قرعه کشی:

گروه اول

گروه دوم

سازه پویش

هزار و یک شهر

سازه سیم

رادمان یدک اروند

پایا ذوب

تارا ذوب

 

پیش از این مراسم قرعه کشی مسابقات آقایان نیز برگزار شد و 12 تیم حاضر در مسابقات در چهار گروه سه تیمی قرار گرفتند. در بخش آقایان نیز تیم‌های فرآوری و ساخت، فراکلون، پیستون ایران و سازه سیم به دلیل قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم، به عنوان سرگروه انتخاب شدند.

جدول مرحله گروهی مسابقات آقایان:

 

گروه اول

گروه دوم

گروه سوم

گروه چهارم

سازه سیم

پیستون ایران

فراکلون

فرآوری و ساخت

هزار و یک شهر

پایا کلاچ

تارا ذوب

پایا ذوب

رادمان یدک اروند

استام صنعت

سازه پویش

پویان صنعت

 

دومین دوره جام فوتسال عظام در بخش آقایان از 24 آبان آغاز و 26 آبان با معرفی تیم‌های برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...