مراسم افتتاحیه جشنواره پسران با حضور قهرمان کشتی دنیا برگزار شد/ کامران قاسمپور در بین مهرعظامی ها

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام در بخش پسران، با حضور کامران قاسمپور قهرمان کشتی جهان و همینطور مدیران باشگاه مهرعظام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، در این مراسم که با حضور علی کفاشیان رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام برگزار شد، کامران قاسمپور دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان میهمان ویژه برنامه بود.

جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام (در بخش پسران) با حضور ۱۷ کانون و ۲۳۰ ورزشکار از 6  تا 9 شهریور در کردان کرج برگزار می‌شود.

کانون‌های اسلامشهر، ایلام، ارومیه، بیرجند، بجنورد، بم، بندرعباس، تبریز، رشت، زاهدان، زنجان، خرمشهر، کردستان، گرگان، مشهد، شیراز و قزوین در این جشنواره حضور دارند. این ۱۷ کانون در چهار گروه و طی 4 روز در رشته فوتبال با هم رقابت می‌کنند.

در ابتدای این مراسم علی کفاشیان رئیس هیات مدیره ضمن خوش آمدگویی به کانون‌هایی که در این جشنواره حضور دارند، گفت:” باعث افتخار است که دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه پسران را برگزار می‌کنیم.”

کفاشیان همچنین ادامه داد:” خوشبختانه جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام در بخش دختران با موفقیت برگزار شد که امیدواریم در بخش پسران هم این اتفاق بیافتد. هر چند که نسبت به سال گذشته تیم‌های شرکت کننده و ورزشکاران افزایش پیدا کرده است.”

کامران قاسمپور: قدر این فرصت را بدانید

ستاره کشتی ایران در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان درباره بچه‌های مهرعظام گفت:” بجه‌هایی که در این جشنواره حضور دارند، قهرمانان آینده ایران هستند. باید قدر این فرصت را بدانند و از مشکلاتی که وجود دارد، هرگز ناامید نشوند‌.”
قاسمپور با اشاره به این‌که خودش از سطح ضعیف جامعه به قله قهرمانی رسیده، ادامه داد:” هیچ سدی نباید مانع رسیدن شما به آرزوهای بزرگتان شود. شما همه می‌توانید از قهرمانان بزرگ آینده باشید.”

همچنین پس از این مراسم افتتاحیه، مسابقات پسران قرعه کشی شد و 17 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود در مرحله مقدماتی را شناختند.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر