شروع خوب مهرعظام در لیگ زیر 14 سال استان قم

تیم‌های نونهالان و نوجوانان کانون اسلامشهر با غلبه بر حریفان خود، با اقتدار راهی مرحله حذفی مسابقات لیگ جنوب غرب استان تهران شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال جنوب غرب استان تهران در رده‌های پایه، تیم نونهالان اسلامشهر با برتری 11 بر یک برابر ایستاتیس، در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند و به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شدند. تیم نونهالان اسلامشهر هر شش بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با تفاضل گل +41 و با اقتدار در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

روز گذشته نیز تیم نوجوانان این کانون با برتری 5 بر صفر برابر میثاق، به هفتمین برد خود دست پیدا کرد و مانند نونهالان به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شد.

رقابت‌های لیگ جنوب غرب استان تهران در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور 64 تیم از اواسط مرداد آغاز شده و حالا با پایان مرحله گروهی، از ابتدای مهر وارد مرحله حذفی خواهد شد.

گفتنی است تیم زیر 13 سال کانون اسلامشهر نیز در این رقابت‌ها شرکت کرده که روز گذشته با برتری 7 بر 1 برابر صنعت کاران، در آستانه صعود قرار گرفت. این تیم در مرحله گروهی یک بازی دیگر در پیش رو دارد.

 


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...