لیگ مدارس فوتبال آذربایجان شرقی / یک برد و یک باخت برای مهرعظام

هفته یازدهم مسابقات مدارس فوتبال استان آذربایجان شرقی در حالی پیگیری شد که یک برد و یک باخت نتیجه کار کانون مهرعظام تبریز بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون تبریز باشگاه مهرعظام که با دو تیم «ارم » و « دیهیم» در مسابقات فوتبال مدارس استان شرکت کرده است، در هفته یازدهم رقابت‌ها یک برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرد. 

تیم مهرعظام ارم که در گروه هشت این مسابقات با تیم‌های فولادوند، اکبرپور، دانشگاه ایدمان و ستاره‌ساز همگروه است؛ در چهارمین مسابقه خود با نتیجه دو بر صفر تیم ستاره ساز را شکست داد. مهرعظام ارم با چهار برد در چهار مسابقه و کسب 12 امتیاز صدرنشین گروهش است. هر دو گل‌ تیم مهرعظام ارم در این دیدار را حسن نگهبان به ثمر رساند.

همچنین مهرعظام دیهیم که در گروه پنج مسابقات با تیم‌های سرخ جامگان مرند، فعال تبریز، قهرمانان و عبدی مراغه همگروه است که در چهارمین مسابقه خود مقابل فعال تبریز با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. دیهیم در سه مسابقه قبلی خود صاحب دو برد و یک شکست شده است.

مسابقات مدارس فوتبال آذربایجان شرقی با حضور 45 تیم در 9 گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. مهرعظام تبریز با دو تیم به نام مجموعه‌های محل تمرین اعضای کانون در این رقابت‌ها شرکت کرده است. 

 

اخبار روز

سایر