لیگ برتر فوتسال آذربایجان شرقی/ مهرعظام با صدرنشینی به نیمه نهایی رسید

تیم مهرعظام تبریز با برتری در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال آذربایجان شرقی به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته آخر مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان آذربایجان شرقی در حالی با برتری تیم کانون تبریز باشگاه مهرعظام پیگیری شد که این تیم با صدرنشینی در گروه دوم به مرحله نیمه نهایی رسید.

تیم فوتسال جوانان کانون تبریز باشگاه مهرعظام در ششمین و آخرین مسابقه خود به مصاف اتحاد پیمان کلیبر رفت که این دیدار با نتیجه پر گل 6 بر 2 به سود مهرعظام به پایان رسید. با این برد تیم مهرعظام صاحب 11امتیاز از شش مسابقه شد و با صدرنشینی در گروه دو راهی مرحله نیمه نهایی شد.

جوانان مهرعظام از شش مسابقه خود در مرحله گروهی سه برد، دو تساوی و یک شکست داشتند و با 11 امتیاز بالاتر از تیم آراز بناب در صدر قرار گرفتند. تیم فوتسال جوانان کانون تبریز باشگاه مهرعظام در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم امید آذربایجان برود که از گروه یک به عنوان تیم دوم صعود کرده است. 

لیگ برتر فوتسال جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور هشت تیم آغاز شد که این تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی با هم مسابقه دادند. با برگزاری مرحله گروهیف چهار تیم به نیمه نهایی رسیدند. 

تیم مهرعظام در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های آراز بناب، اتحاد پیمان کبیر و آذرخش مرند هم‌گروه بود. در گروه اول این مسابقات هم تیم‌های امید آذربایجان بناب، شهدای کلوانق، پدیده توفارقان و آینده سازان بستان آباد با هم به رقابت پرداختند.


اخبار روز

سایر