لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی/ 3 پیروزی برای مهرعظام بیرجند

هفته هفتم لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی در حالی برگزار شد که کانون مهرعظام بیرجند صاحب سه پیروزی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی هفته هفتم خود را با برگزاری مسابقات در سه رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند در شش مسابقه به میدان رفتند که سه برد و سه باخت را به دست آوردند.

در رده زیر ۱۱ سال مهرعظامی‌ها فقط یک مسابقه داشتند که در این دیدار سه بر یک مقابل ستارگان امیرآباد به برتری رسیدند.

در رده سنی ز یر ۱۲ سال مهرعظام سه مسابقه در لیگ یک برگزار کرد که از این سه دیدار، یک پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرد. تنها برد این تیم در رده سنی 12 سال را مهرعظام «الف» به دست آورد که هشت بر صفر تیم پدیده را شکست داد. در ادامه مسابقات همین رده سنی مهرعظام «ب‌» و مهرعظام «ج» یک بر صفر مقابل تیم‌های ایران جوان و “پدیده یک” شکست خوردند.

آخرین مسابقه‌های هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال و در لیگ برتر برگزار شد که یک برد و یک شکست را برای مهرعظام به همراه داشت. مهرعظام “الف” یک بر صفر تیم جاویدان را شکست داد اما در دیدار دوم، یک بر صفر مغلوب تیم “پدیده یک” شد.

اولین دوره مسابقات فوتبال پایه خراسان جنوبی در شش رده سنی زیر هشت سال، زیر 9 سال، زیر 10 سال، زیر 11 سال، زیر 12 سال و زیر 13 سال برگزار می‌شود اما این هفته به دلیل اعلام عزای عمومی روز پنج‌شنبه مسابقات سه رده سنی زیر 8، 9 و 10 سال برگزار نشد.


اخبار روز

سایر