لیگ فوتبال پایه در خراسان جنوبی / هفته درخشان مهرعظام، 9 پیروزی در 11 مسابقه

هفته ششم اولین دوره لیگ فوتبال پایه  استان خراسان جنوبی در حالی پیگیری شد که کانون بیرجند باشگاه مهرعظام در این هفته 9 پیروزی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی در پنج رده سنی برگزار شد. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند در ۱۱ مسابقه به میدان رفتند که در  9 بازی پیروز شدند و دو بازی نیز مقایل حریف شکست خوردند. 

در رده سنی زیر هشت سال، کانون بیرجند باشگاه مهرعظام دو دیدار برگزار کرد که در هر دو مسابقه برنده از زمین مسابقه بیرون آمد. در لیگ برتر پنج بر یک سرخابی را شکست داد و در لیگ یک هم با 10 گل آبی‌پوشان را از پیش رو برداشت.

در رقابت‌های رده سنی زیر ۹ سال فقط یک مسابقه در لیگ برتر برگزار شد که مهرعظام بیرجند با سه گل عماد ره‌ساز را شکست داد.

در مسابقات رده زیر ۱۰ سال هم دو دیدار در لیگ برتر و لیگ یک برگزار و هر دو مسابقه با پیروزی مهرعظام همراه شد. مهرعظام در لیگ برتر نود را دو بر صفر شکست داد و در لیگ یک هم با نتیجه 5 بر صفر پدیده را مغلوب کرد.

در رده زیر ۱۱ سال مهرعظامی‌ها فقط یک مسابقه داشتند که در این دیدار سه بر یک مقابل ایرانجوان شکست خوردند تا اولین شکست این هفته به نام آن‌ها ثبت شود.  

در رده سنی ۱۲ سال مهرعظام سه مسابقه برگزار کرد که یک مسابقه درون خانواده بود. در لیگ برتر مهرعظام سه بر یک ابومسلم را از پیش رو برداشت. در لیگ یک و در مسابقه درون خانواده؛ مهرعظام «الف» دو بر یک از سد مهرعظام «ب‌» گذشت و مهرعظام «ج» هم در آخرین مسابقه این رده سنی یک بر صفر مقابل پدیده «ب» برنده شد.

آخرین مسابقه‌های این هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال  و در لیگ برتر برگزار شد که دو برد را برای مهرعظام داشت. مهرعظام “الف” دو بر صفر تیم سرخابی را شکست داد اما در دیدار دوم، مهرعظام «ب»  سه بر صفر تیم شاهین فراز را شکست داد.


اخبار روز

سایر