6 پیروزی برای مهرعظام بیرجند در لیگ استان

هفته هشتم لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی با شش پیروزی برای کانون مهرعظام بیرجند پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی هفته هشتم خود را با برگزاری مسابقات در شش رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند در 9 مسابقه به میدان رفتند که شش برد، دو تساوی و یک باخت را به دست آوردند.

در رده سنی زیر 8 سال مهرعظامی‌ها دو مسابقه داشتند که در لیگ برتر دو بر یک پیروزی را شکست دادند و در لیگ یک هم با همین نتیجه تیم جزیره « ب» را از پیش رو برداشتند.  

مسابقات رده سنی زیر 9 سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند فقط یک مسابقه داشت که در این دیدار با نتیجه دو بر یک، جاویدان را شکست داد. مسابقه چهارم مهرعظامی‌ها در رده سنی زیر 10 سال بود که در این دیدار بازیکنان مهرعظام، سپاهان را با هفت گل بدرقه کردند.

در رده زیر ۱۱ سال هم مهرعظامی‌ها فقط یک مسابقه داشتند که در این دیدار دو بر صفر مقابل تیم پیروزی به برتری رسیدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهرعظام سه نماینده دارد که هر سه در لیگ یک مسابقه می‌دهند. در رقابت‌های این هفته، هر سه تیم مسابقه دادند به این ترتیب که مهرعظام«ب» مقابل جزیره «الف» به تساوی بدون گل رسید. مهرعظام «الف» یک بر صفر به پدیده «الف» باخت. مهرعظام «ج» هم دو بر یک مغلوب جزیره شد.

آخرین مسابقه‌ هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال و در لیگ برتر برگزار شد. در این رده مهرعظام دو تیم دارد که این هفته با هم روبرو شدند. مهرعظام «الف» در این مسابقه دو بر یک مهرعظام «ب» را شکست داد.


اخبار روز

سایر