لیگ فوتبال پایه‌ خراسان جنوبی/ 8 پیروزی برای مهرعظام

هفته دهم لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی برای بچه‌های مهرعظام، اتفاق های خوبی را در پی داشت. بازیکنان کانون بیرجند در این هفته 11 مسابقه برگزار کردند و صاحب هشت پیروزی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی هفته دهم خود را با برگزاری ۳۳ مسابقه در شش رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند در 8 مسابقه به پیروزی رسیدند، دو بازی را واگذار کردند و یک مسابقه هم بانتیجه تساوی به پایان رسید.  

در رده سنی زیر هشت سال، تیم مهرعظام دو مسابقه داشت که در هر دو دیدار برنده شد. بچه‌های مهرعظام در لیگ برتر چهار بر صفر از سد آبی پوشان گذشتند و در لیگ یک هم سه بر صفر جزیره «الف» را شکست دادند.

مسابقات رده سنی زیر ۹ سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند در تنها مسابقه‌ای که داشت، یک برد پر گل به دست آورد. در این دیدار مهرعظام با نتیجه چهار بر صفر، سپاهان را شکست داد.

در رده سنی زیر ۱۰ سال، مهرعظامی‌ها این هفته یک دیدار برگزار کردند که با نتیجه تساوی به پایان رسید. در این مسابقه بازیکنان مهرعظام مقابل سرخپوشان قرار گرفتند که یک بر یک به تساوی رسیدند.

در رده سنی زیر ۱۱ سال تیم فوتبال کانون بیرجند باشگاه مهرعظام مقابل پدیده قرار گرفت و یک بر صفر به برتری رسید.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهرعظام سه مسابقه در لیگ یک برگزار کرد که دو برد و یک باخت نتیجه رقابت‌های این رده برای مهرعظام بود. مهرعظام «ب» مقابل پدیده «ب» در یک بازی پرگل با نتیجه هفت بر یک برنده شد. مهرعظام «الف» با برتری سه بر صفر مقابل پیشگامان دومین برد مهرعظام را به دست آورد. در مسابقه سوم هم مهرعظام «ج» چهار بر سه مغلوب آبی‌پوشان شد.یک مسابقه هم در لیگ برتر برگزار شد که مهرعظام با یک گل تیم آبی پوشان را شکست داد. 

دو مسابقه آخر مهرعظام هم در رده سنی زیر ۱۳ سال و در لیگ برتر برگزار شد که هر دو مسابقه با شکست کانون بیرجند همراه شد. مهرعظام «الف» مقابل پیشگامان سه بر صفر شکست خورد و مهرعظام «ب» یک بر صفر مغلوب سپاهان شد.

اخبار روز

سایر