سه پیروزی برای مهرعظام در هفته پایانی لیگ پایه بیرجند

دیدارهای هفته پایانی لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی در رده سنی ۱۳ سال برگزار شد که بازیکنان مهرعظام موفق به کسب سه برد ارزشمند شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و یک دیدار معوقه در رده سنی ۱۳ سال پیگیری شد که تیم‌های مهرعظام صاحب سه برد ارزشمند شدند تا با ایستادن در رد‌های پنجم و سیزدهم به کار خود در این مسابقات پایان بدهد.  

مهرعظام بیرجند در رده سنی 13 سال با دو تیم شرکت کرده بود که مهرعظام «الف» در مسابقات هفته پایانی به مصاف شاهین فراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. همچنین تیم مهرعظام «الف» یک دیدار معوقه هم از هفته بیستم برگزار کرد و با یک گل مقابل تیم پدیده به برتری رسید.  به این ترتیب تیم مهرعظام «الف» هم با 26 بازی و 42 امتیاز و ایستادن در رده پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تیم مهرعظام «ب» هم در آخرین بازی خود با پنج گل مقابل جاویدان به برتری رسید و در نهایت هم با 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.  

لیگ فوتبال پایه بیرجند در شش رده سنی ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ سال برگزار شد که با مشخص شدن قهرمانان تمامی رده‌ها، به پایان رسید.

اخبار روز

سایر