لیگ فوتبال بانوان گیلان / تساوی مهرعظام مقابل کاسپین

لیگ برتر فوتبال بانوان استان گیلان روز چهارشنبه شروع شد و تیم فوتبال مهرعظام در اولین مسابقه خود به تساوی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛دومین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان استان گیلان با حضور سه تیم کاسپین رشت، ملوان بندر انزلی و مهر عظام رشت از روز ۱۱ بهمن آغاز شد. در هفته اول این مسابقات تیم فوتبال بانوان مهرعظام مقابل کاسپین رشت قرار گرفت که این مسابقه بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.    

در این مسابقه که به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد، ستایش مرادی تک گل تیم فوتبال بانوان مهرعظام را در نیمه اول وارد درواه تیم کاسپین رشت کرد. این مسابقه تا لحظات پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود مهرعظام بود اما تیم کاسپین در دقیقه 90 توانست بازی را به تساوی بکشاند.

تیم مهرعظام رشت از بازیکنان نوجوان تشکیل شده است ولی با این‌حال در مسابقات رده سنی بزرگسالان شرکت کرده است.

 دومین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور سه تیم و به طور دوره‌ای، به مدت سه هفته برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از روز ١١ بهمن شروع شد و ٢۵ بهمن با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد. تیم فوتبال بانوان مهرعظام اولین حضورش در این مسابقات را تجربه می کند.

بانوان مهرعظام دومین مسابقه را هم چهارشنبه هفته آینده (۱۸ بهمن) با تیم بانوان بندرانزلی برگزار می‌کنند. این رقابت‌ها به طور متمرکز و در زمین چمن مصنوعی سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.


اخبار روز

سایر