لیگ فوتبال جنوب غرب تهران/صعود نونهالان مهرعظام با صدرنشینی

در هفته هفتم لیگ فوتبال جنوب غرب تهران، نونهالان مهرعظام اسلامشهر با برتری پرگل مقابل تیم یزدان‌مهر شهریار به عنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله حذفی صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته هفتم رقابت‌های لیگ جنوب غرب تهران برگزار شد و تیم فوتبال نونهالان مهرعظام اسلامشهر همانند تیم نوجوانان این کانون با اقتدار و به عنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

تیم فوتبال نونهالان مهرعظام اسلامشهر در هفته شفتم از سری مسابقات حوزه جنوب غرب استان تهران به مصاف تیم یزدان مهر شهریار رفت و با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید.  

تیم مهرعظام شرایط خوبی در جدول داشتند و تقریبا صعودشان از هفته قبل قطعی شده بود، به همین دلیل کادرفنی از نفرات دوم خود در ترکیب تیم استفاده کرد. البته این تصمیم باعث شد که نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود حریف تمام شود اما در نیمه دوم با تغییر ترکیب شرایط عوض شد. در این نیمه مهرعظام چهار گل به ثمر رساند و در نهایت چهار بر دو از سد حریفش گذشت. 

نونهالان مهرعظام اسلامشهر که با این برد صاحب هفت پیروزی در هفت مسابقه شدند، با 21 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند.

 لیگ فوتبال نونهالان و نوجوانان حوزه جنوب غرب تهران با حضور ۶۴ تیم و در هشت گروه هشت تیمی در حال برگزاری است. 

اخبار روز

سایر