لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی/ مهرعظام تبریز قهرمان شد

تیم مهرعظام تبریز به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی  دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ تیم فوتسال نوجوانان مهرعظام تبریز با برتری مقابل امید بناب در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال آذربایجان شرقی دست پیدا کرد.

تیم نوجوانان مهرعظام در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال آذربایجان شرقی با نتیجه سه بر دو مقابل امید بناب شکست خورد اما با توجه به برتری پنج بر سه در دیدار رفت، در مجموع هفت بر شش به برتری رسید و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. مسابقه برگشت به میزبانی بناب برگزار شد و بازیکنان مهرعظام در خانه حریف تلاش زیادی کردند تا نتیجه بازی رفت را تکرار کنند.

لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی در حالی با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که مهرعظام تبریز در گروه اول با تیم‌های اتحاد پیمان کبیر، ستارگان امید باسمنج، هیات فوتبال سراب و مقاومت سالار ایلخچی هم‌گروه بود و توانست به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند. در مرحله نیمه نهایی هم تیم مهرعظام مقابل تیم گنبد کبود مراغه به برتری رسیده بود تا به فینال راه پیدا کند.  

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.