لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی/برتری مهرعظام در بازی رفت فینال

تیم مهرعظام تبریز در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی  مقابل تیم نوجوانان بناب پیروز شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛تیم فوتسال نوجوانان مهرعظام تبریز و تیم نوجوانان امید بناب که به فینال لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان آذربایجان شرقی رسیده‌اند، در دیدار رفت به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی برگزار شد که بچه‌های مهرعظام با نتیجه پنج بر سه تیم نوجوانان امید بناب را شکست دادند تا یک گام بلند برای رسیدن به قهرمانی بردارند.

این مسابقه به میزبانی مهرعظام برگزار شد و حالا برای دیدار برگشت این تیم باید به بناب برود.

نکته جالب توجه در این مسابقه گلزنی امیررضا رخنکا گلر تیم مهرعظام بود که توانست گل پنجم این تیم را به ثمر برساند. تیم فوتسال مهرعظام به دنبال رسیدن به قهرمانی در این مسابقات است اما با توجه به برگزاری دیدار برگشت در بناب کار برای این سخت می‌شود.

لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی در حالی با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که مهرعظام تبریز در گروه اول با تیم‌های اتحاد پیمان کبیر، ستارگان امید باسمنج، هیات فوتبال سراب و مقاومت سالار ایلخچی هم‌گروه بود و توانست به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند. در مرحله نیمه نهایی هم تیم مهرعظام مقابل تیم گنبد کبود مراغه به برتری رسیده بود تا به فینال راه پیدا کند.   

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...