لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی/ مهرعظام به فینال رسید

تیم مهرعظام تبریز با وجود شکست در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد و تیم مهرعظام تبریز با نتیجه سه بر یک مقابل ستارگان گنبد کبود مراغه شکست خورد. البته با وجود این شکست تیم مهرعظام توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند.

تیم فوتسال نوجوانان مهرعظام در بازی رفت با گل‌های مبین خانی و امیررضا چراغی  چهار بر صفر به برتری رسیده بود و با شکست سه بر یک در دیدار برگشت، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پنج بر سه برنده شد و به فینال راه پیدا کرد.

با توجه به لغو برخی از فعالیت‌های ورزشی در استان آذربایجان شرقی به دلیل برودت هوا، هنوز تکلیف دیگر تیم فینالیست این مسابقات مشص نشده است.

لیگ برتر فوتسال نوجوانان آذربایجان شرقی در حالی با رقابت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی آغاز شد که کانون تبریز باشگاه مهرعظام در گروه اول با تیم‌های اتحاد پیمان کبیر، ستارگان امید باسمنج، هیات فوتبال سراب و مقاومت سالار ایلخچی هم‌گروه بود و توانست به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند. تیم گنبد کبود مراغه هم تیم دوم گروه دو بود که در نیمه نهایی حریف تیم مهرعظام شد.

اخبار روز

سایر