لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران/شروع مهرعظام با پیروزی

لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران در حالی آغاز شد که تیم مهرعظام در اولین مسابقه خود به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران، مهرعظام میزبان تیم میعاد کوشان بود و توانست این حریف را شکست دهد. 

هفته اول این مسابقات با برگزاری 10 مسابقه پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها، تیم فوتسال مهرعظام میزبان تیم میعاد کوشان بود که با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.هر سه گل تیم فوتسال بانوان مهرعظام در این دیدار را زهرا فدایی به ثمر رساند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران با حضور 20 تیم برگزار می‌شود. تیم‌های حاضر در چهار گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند که تیم مهرعظام در گروه سوم این مسابقات با سیمرغ طلایی، میعاد کوشان، مهرگان پردیس و امید شمیرانات هم‌گروه است.

طرلان خاکسار، رقیه حسینی، محدثه خاکسار، مریم زهتاب، مهتاب امامی، محدثه جوادی، زهرا احمد نیک بخش، سارینا غلامحسین، مهدا خدابخش، آیدا عبدالله فرد، زهرا فدایی، فاطمه نصیری، فاطیما غریبی، باران خاکسار، ستایش ادیبی  و فاطمه ولی‌زاده نفراتی هستند که در ترکیب تیم فوتسال مهرعظام در لیگ برتر بانوان استان تهران به میدان می‌روند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...