لیگ برتر فوتسال استان تهران/ برد ارزشمند دختران مهرعظام در هفته پایانی

تیم مهرعظام در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران با نتیجه سه بر صفر از سد امید شمیرانات گذشت و رده سوم این مسابقات را به خودش اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته نهم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران روز جمعه برگزار شد و مهرعظام اسلامشهر در حساس‌ترین مسابقه هفته مقابل امید شمیرانات قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. در این مسابقه زهرا فدایی، نیوشا مومنی و مریم زهتاب برای مهرعظام اسلامشهر گل زدند. 

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران با حضور ۲۰ تیم برگزار شد و تیم مهرعظام در گروه سوم این مسابقات با سیمرغ طلایی، میعاد کوشان، مهرگان پردیس و امید شمیرانات هم‌گروه بود.

دختران مهرعظام اسلامشهر که برای اولین بار در این رقابت‌ها به میدان رفته‌اند، با 12 امتیاز در رده سوم جدول ایستادند و از راهیابی به مرحله بعد مسابقات بازماندند.

طرلان و محدثه خاکسار، رقیه حسینی، مریم زهتاب، مهتاب امامی، محدثه جوادی، زهرا احمد نیک بخش، سارینا غلامحسین، مهدا خدابخش، آیدا عبدالله فرد، زهرا فدایی، فاطمه نصیری، فاطیما غریبی، باران خاکسار، ستایش ادیبی و فاطمه ولی‌زاده بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم فوتسال مهرعظام در لیگ برتر بانوان استان تهران به میدان رفته‌اند.

اخبار روز

سایر