قهرمانی و نایب قهرمانی برای پسران مهرعظام قزوین در جام فجر

مهرعظام قزوین که با سه تیم در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت کرده بود، با یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی به کارش در این مسابقات پایان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ بازیکنان مهرعظام در هفته پایانی مسابقات فوتسال پسران قزوین «جام فجر» صاحب سه برد شدند که با این سه برد، یک عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام چهارمی برای مهرعظام قزوین به دست آمد.

تیم زیر ۱۱ سال مهرعظام در آخرین بازی خود مقابل المپیک البرز سه بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.  این تیم سه دیدار داشت که هر سه بازی را با برد پشت سر گذاشت و با 24 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. در این مسابقه حسان صادقي دو گل و محمدطاها مرادي یک گل برای مهرعظام قزوین به ثمر رساندند. حسان صادقی در این مسابقات به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

تیم زیر ۱۳ سال مهرعظام قزوین هم که این مسابقات را خوب شروع نکرده بود، با برتری در آخرین مسابقه خود توانست به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. مهرعظام قزوین در آخرین مسابقه خود به مصاف الوند نوین رفت و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. ابوالفضل ابوالحسني دو بار و اميرحسين رجبي و اميرحسين آقايي هم هر کدام یک بار در این بازی برای مهرعظام گلزنی کردند.

در رده سنی زیر ۱۰ سال تیم مهرعظام قزوین در آخرین مسابقه خود با نتیجه چهار بر سه مقابل ایران‌مهر قزوین به برتری رسید اما با این پیروزی هم نتوانست بین سه تیم برتر مسابقات قرار گیرد. ايليا اميري دو گل، نيكان منتظري و طاها اميري یک گل در این مسابقه برای مهرعظام به ثمر رساندند تا این تیم هم با عنوان چهارمی به کارش پایان بدهد.  

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.