قهرمانی نونهالان مهرعظام زاهدان در جام رمضان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان زاهدان در حالی به پایان رسید که تیم‌های نونهالان و خردسالان مهرعظام عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» با معرفی تیم‌های قهرمان به پایان رسید. این مسابقات در پنج رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، نونهالان و خردسالان برگزار شد که تیم فوتسال نونهالان مهرعظام «ب» به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. همچنین در رده سنی خردسالان هم مهرعظام «ب» به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

در مسابقات رده سنی نونهالان؛ تیم مهرعظام«ب» در آخرین دیدار خود سه بر یک تیم سنگ صداقت را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. در این مسابقه سامان سرگلزایی، رهام فرزبد و عامر اکرامیان برای مهرعظام گل زدند. تیم‌های وحدت و اتحاد هم دوم و سوم شدند.

در مسابقات رده سنی خردسالان هم شاهین به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم مهرعظام زاهدان «ب» عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. مهرعظام«ب» در آخرین مسابقه خود چهار بر صفر تیم شاهین را شکست داد اما نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. در این مسابقه علیرضا علیزاده دو بار و متین سنگتراش و امیرعلی میر هر کدام یکبار برای مهرعظام گلزنی کردند.

در این دوره از مسابقات ۸۰ تیم در پنج رده سنی با هم رقابت کردند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...