قهرمانی مهرعظام زاهدان در فوتسال «جام فجر»

مسابقات فوتسال پسران جام فجر زاهدان با قهرمانی تیم نونهالان مهرعظام به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران زاهدان «جام فجر» در رده سنی نونهالان با برتری تیم کانون مهرعظام در مسابقه فینال مقابل تیم پارس و کسب عنوان قهرمانی به پایان رسید.

در مسابقه فینال «جام فجر» دو تیم مهرعظام زاهدان و پارس به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم مهرعظام توانست با نتیجه هشت بر یک به برتری برسد و عنوان قهرمانی جام «جام فجر» در رده سنی نونهالان را از آن خود کند. 

مسابقات فوتسال «جام فجر» در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که کانون مهرعظام زاهدان در دو رده سنی نونهالان و جوانان این مسابقات شرکت کرد. 

همچنین در پایان این مسابقات بهترین‌ها از سوی مسئولان برگزاری معرفی شدند و چهار بازیکن از کانون مهرعظام جوایز مهمی را به دست آوردند. رحمت الله اکرامیان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. آقای گلی این رقابت‌ها به رهام فرزبد رسید. عنوان فنی‌ترین بازیکن هم به عامر اکرامیان رسید و محمد مهدی اعتمادی هم بهترین دروازه‌بان شد. 

رقابت‌های فوتسال «جام فجر» زاهدان به میزبانی سالن امام علی (ع) برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم در رده خردسالان، ۱۰ تیم در رده نونهالان، شش تیم در رده نوجوانان، چهار تیم در رده جوانان و ۱۸ تیم در رده سنی بزرگسالان با هم مسابقه دادند. 

 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.