اخبار


تیم مهرعظام خرمشهر با شکست ستارگان معمره قهرمان مسابقات نونهالان زیر 11 سال این شهر شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، یکی از اهداف تعیین شده برای کانونهای باشگاه مهرعظام، حضور در لیگها و مسابقات استانی در ردههای سنی مختلف است. در همین راستا کانون خرمشهر که در نخستین جشنواره مهرعظام هم در بخش پسران به قهرمانی رسیده بود، در مسابقات نونهالان این شهر شرکت کرد. 

مسابقات فوتبال نونهالان زیر 11 سال خرمشهر در حالی برگزار شد که کانون مهرعظام با دو تیم ” الف ” و ” ب ” در این رقابت ها شرکت کرد. در پایان این رقابت ها که با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد، تیم مهرعظام الف با غلبه بر تیم ستارگان معمره، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مرحله نهایی این مسابقات روز جمعه ( هفتم بهمن ماه) با حضور چهار تیم مهرعظام “الف”، مهرعظام “ب”، ستارگان معمره  و آبی دلان برگزار شد که در بازی نخست، تیم مهرعظام “الف” با نتیجه سه بر یک، تیم مهرعظام “ب” را شکست داد و به فینال رسید. در بازی دگر نیز ستارگان معمره و آبی دلان به مصاف هم رفتند که از این بازی ستارگان معمره برنده بیرون آمد.

در دیدار پایانی این رقابت ها نیز، پسران مهرعظام “الف” با نتیجه یک بر صفر ستارگان معمره را از پیش رو برداشتند و جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر بردند.

تیم های فوتبال مهرعظام “الف ” و “ب ” حاضر در مسابقات فوتبال زیر 11 سال خرمشهر، با حضور 30 بازیکن منتخب از بین بازیکنان عضو کانون خرمشهر تشکیل شده است.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر