اخبار


در مرحله نهایی نخستین دوره جام فوتسال عظام، تیم فرآوری و ساخت با غلبه بر فراکلون، روی سکوی قهرمانی ایستاد.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، نخستین دوره جام فوتسال عظام با حضور 13 تیم طی سه روز برگزار شد که در مرحله نهایی، تیم‌های “فرآوری و ساخت” و “فراکلون” دیدار فینال را برگزار کردند و در پایان این فرآوری و ساخت بود که با نتیجه سه بر یک برنده از زمین خارج شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیدار رده بندی نیز دو تیم پیستون و سازه سیم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نمایندگان پیستون به برتری رسیدند و عنوان سوم نخستین جام فوتسال عظام را به خود اختصاص دادند.

در پایان این رقابت‌ها، مسوولان برگزاری، بهترین‌ها را نیز انتخاب کردند که هدایایی به آنها اهدا شد. فرشاد ارچین، دروازه بان فرآوری و ساخت به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد.  پویا قانعی از تیم فراکلون با 7 گل عنوان بهترین گلزن و میلاد نباتی (فراکلون)، عنوان پدیده رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز با حضور عباس ایروانی، بنیانگذار هلدینگ عظام؛ علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام و جمعی از مدیران هلدینگ عظام برگزار شد.

عباس ایروانی در این مراسم با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی که هدف از برگزاری این رقابت‌ها است، اعلام کرد که به اعضای تیم قهرمان، یک سکه و به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های دوم و سوم، نیم سکه بهار آزادی اهدا می شود.  

در این رقابت‌ها، تیم‌های فرآوری و ساخت، فراکلون، پیستون، سازه سیم پویش، هلدینگ عظام، تاراذوب، پایاذوب، رادمان یدک اروند، فیاکو، پویان صنعت، پایاکلاج، سازه پویش و استام صنعت حضور داشتند.

نخستین دوره جام فوتسال عظام در بخش مردان به مدت سه روز در مجموعه فتح دانشگاه علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. قرار است رقابت های بخش زنان نیز با حضور پنج تیم در آذرماه برگزار شود.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر