قهرمانی جوانان مهرعظام در جام شهرداری تبریز

تیم فوتبال جوانان مهرعظام تبریز با پیروزی در فینال جام شهرداری به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛  مسابقات فوتبال جوانان محلات تبریز (جام شهرداری) با حضور 20 تیم و در دو رده سنی برگزار شد که در رده سنی جوانان، تیم  مهرعظام با برتری مقابل شهید پناهی مشعل به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم مهرعظام تبریز که با نام “ایثار”، یکی از مجموعه‌های محل تمرین کانون تبریز در مسابقات شرکت کرده‌ است؛ در مسابقه فینال مقابل تیم شهید پناهی مشعل قرار گرفت. این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا برای تعیین تیم قهرمان کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم جوانان مهرعظام با نتیجه هفت بر شش به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

جوانان مهرعظام در این مسابقه تا لحظات پایانی مسابقه یک بر صفر از حریف خود عقب بودند اما با گل دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاندند و با برتری در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. 

جوانان مهرعظام برای رسیدن به مسابقه فینال در مرحله نیمه نهایی تیم المهدی توحید را در ضربات پنالتی شکست دادند.

جام فوتبال شهرداری تبریز در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار ‌شد. در رده جوانان ۲۰ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۱۰ تیمی با هم مسابقه دادند که در نهایت تیم مهرعظام توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.  

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...