قرعه کشی مسابقات فوتبال گل کوچک ارومیه انجام شد/ حضور مهرعظام با 2 تیم

رقابت‌های فوتبال گل کوچک جام رمضان ارومیه در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با حضور نماینده مهرعظام از فردا (چهارشنبه 15 فروردین) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتبال گل کوچک جام رمضان  ارومیه در حالی با حضور 33 تیم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که کانون ارومیه مهرعظام هم با سه تیم در مسابقات رده سنی نوجوانان حضور دارد.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان 16 تیم و در رده سنی نوجوانان 19 تیم حضور دارند که این تیم‌ها در چهار گروه تقسیم شده‌اند. مسابقات رده سنی بزرگسالان با چهار گروه چهار تیمی و مسابقات نونهالان در سه گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در چهار گروه مسابقات نونهالان مشخص شدند که تیم مهرعظام یک در گروه یک با تیم‌های اروم تورنا، اروم اسپور ،اتحاد نوین “یک” نوشین شهر و اولدوزلار 2 هم‌گروه است.

تیم مهرعظام دو هم در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های اتحادنوین “دو” نوشین شهر، میلادیکان و کاپیتان هم‌گروه است. در گروه دو این مسابقات اروم باختر، اروم کیا یک ، اروم سیتی دو، اروم شاپرک دو و اولدوزلار یک قرار دارند. مهرعظام سه هم با تیم‌های ریحان آباد، اروم شاپرک یک، اروم کیا دو و اروم سیتی یک در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

این مسابقات از روز چهارشنبه ( 15 فروردین) در ارومیه آغاز می شود. 

 

اخبار روز

سایر