فوتسال «جام فجر» زاهدان / مهرعظام به فینال رسید

مسابقات فوتسال پسران جام فجر زاهدان با صعود تیم نونهالان مهرعظام به فینال این مسابقات پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران زاهدان «جام فجر» در رده سنی نونهالان پیگیری شد و تیم کانون مهرعظام با برتری پرگل مقابل امیدهای ایران به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

در جریان این مسابقات که در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، تیم نونهالان مهرعظام زاهدان برای رسیدن به دیدار فینال سه‌ بر صفر تیم امیدهای ایران را شکست داد. در این مسابقه سبحان سراوانی ، محمد مهدی اعتمادی و رهام فرزبد برای کانون مهرعظام گلزنی کردند.

فوتسال «جام فجر» زاهدان در حالی به میزبانی سالن امام علی (ع) برگزار می‌شود که کانون مهرعظام در دو رده سنی نونهالان و جوانان این رقابت‌ها حضور دارد. در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم در رده خردسالان، ۱۰ تیم در رده نونهالان، شش تیم در رده نوجوانان، چهار تیم در رده جوانان و ۱۸ تیم در رده سنی بزرگسالان با هم مسابقه می‌دهند.

در مسابقات رده سنی جوانان چهار تیم مهرعظام زاهدان، کویر، سنگ صداقت و امیدهای ایران حضور دارند. کار جوانان مهرعظام زاهدان در این مسابقات با دو باخت و یک تساوی از سه مسابقه به پایان رسید اما تیم نونهالان برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می کند. 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.