رقابت‌های لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور/ دومین تساوی برای مهرعظام زاهدان

در هفته سوم از لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور، مهرعظام زاهدان در بیرجند به مصاف پیشگامان رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ یک مناطق فوتبال نونهالان کشور هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و تیم مهرعظام زاهدان باز هم به نتیجه مساوی دست پیدا کرد.

در هفته سوم از لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور که با حضور ۴۰ تیم از شهرهای مختلف آغاز شده است، تیم مهرعظام زاهدان در بیرجند به مصاف پیشگامان رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

در این مسابقه که به میزبانی تیم پیشگامان در بیرجند برگزار شد، بازیکنان نونهال مهرعظام برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند و در نیمه اول به گل هم رسیدند اما تیم پیشگامان با استفاده از شرایط میزبانی در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.این دومین تساوی تیم مهرعظام در این مسابقات است؛ بچه‌های مهرعظام در هفته اول مقابل شهرداری نجف شهر به تساوی بدون گل رسیده بودند و حالا با دو تساوی از دو مسابقه، دو امتیاز کسب کرده‌اند.

تیم فوتبال نونهالان کانون زاهدان باشگاه مهرعظام که در گروه چهار با تیم‌های پیشگامان، انتظار قائن بیرجند، شریعت نوین مشهد و شهرداری نجف شهر کرمان هم‌گروه است، در هفته دوم استراحت داشت.

این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در ادامه دو تیم برتر از هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند. در پایان تیم‌های اول تا سوم مسابقات جواز حضور در لیگ برتر مناطق کشور را به دست می‌آورند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.