فهمیه فتحی: مهرعظام با دهه هشتادی‌ها وارد سوپر لیگ شد / در نیم فصل دوم جبران می‌کنیم

 دور برگشت سوپر لیگ فوتسال بانوان از اول دی ماه 1402 آغاز می‌شود و تیم فوتسال بانوان مهرعظام هم در اولین مسابقه خود به مصاف رایزکو صفادشت می‌رود. بانوان مهرعظام که برای اولین‌بار در این مسابقات حضور دارند، در دور رفت موفق به ثبت نتایج قابل قبولی نشدند. نتایجی که حالا سرمربی تیم قول جبران آن‌ها در نیم فصل دوم را می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛دور رفت مسابقات سوپر لیگ برای بانوان فوتسالیست مهرعظام چندان خوشایند نبود و حالا فهمیه فتحی سرمربی این تیم با اشاره به شروع دور برگشت مسابقات سوپر لیگ فوتسال از رفع نقاط ضعف می‌گوید:« در دو هفته‌ای که مسابقات تعطیل بود، سعی کردیم که روی نقاط ضعف خود کار کنیم. نقاط قوت خودمان را تقویت کردیم و امید داریم که در دور برگشت کمتر اشتباه کنیم و بهتر نتیجه بگیریم. تیم کم تجربه و جوانی را داریم و به همین دلیل هم اشتباهات فردی زیادی را مرتکب شدیم اما حتما این اشتباهات در دور برگشت کمتر می‌شود.از  مدیران باشگاه و بنیان‌گذار گروه عظام به خاطر حمایت‌هایی که از ورزش بانوان دارند نتشکر می‌کنم و امیدوارم که در دور برگشت بتوانیم پاسخ مناسبی به این حمایت‌ها بدهیم.»

فتحی در  پاسخ به این سئوال ‌که چرا نتایج تیم بانوان مهرعظام در دور رفت خیلی راضی کننده نبود؟ ادامه می‌دهد:« تیم بسیار جوان و کم تجربه است و به همین دلیل نتوانست توان واقعی خودش را نشان بدهد. میانگین سنی تیم بانوان مهرعظام 21 تا 22 سال است؛ اکثر بازیکنان ما دهه هشتادی هستند اما رقبای ما در هر تیم 15 سال سابقه حضور در مسابقات مختلف فوتسال را دارند. برای اولین‌بار هم در سوپر لیگ حضور داشتیم و به طور کلی جنگ نابرابری بود. البته سیاست کلی باشگاه استفاده از نفرات جوان است و سعی می‌کنیم از استعدادهایی که در کانون‌ها پرورش یافتند، در ترکیب تیم استفاده کنیم اما وقتی تیم جوان است؛ نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را نشان بدهد. در دور رفت هم بازی به بازی بهتر شدیم.»

سرمربی تیم فوتسال مهرعظام   دلیل بسیاری از باخت‌ها را کم تجربگی تیمش می‌داند:« بعد از اولین مسابقه‌ای که مقابل رایزکو واگذار کردیم، بازی بازی بهتر شدیم. یک مسابقه مقابل شاهین نطنز 2 بر یک شکست خوردیم که خیلی نزدیک و پا به پا بود و یک مسابقه مهم را در هفته آخر دور رفت مقابل مس رفسنجان واگذار کردیم که واقعا حقمان شکست نبود. مقابل مس رفسنجان سریعترین گل لیگ را زدیم اما با 6 حمله 4 گل خوردیم و در مسابقه‌ای که بیش از 10 موقعیت گل داشتیم، در نهایت بازنده شدیم.»

فتحی با اشاره به اولین مسابقه این تیم مقابل در دور برگشت مقابل رایزکو صفادشت از برنامه‌ریزی برای پیروزی در این مسابقه می‌گوید:« مسابقه با رایزکو برای ما یک دربی مهم است. آن‌ها تیم خوبی هستند و در دور رفت هم نتیجه خوبی گرفتند اما ما در دور رفت با اشتباهات فردی و به دلیل کم تجربگی مقابل این تیم شکست خوردیم. شاید اگر در هفته اول با این تیم بازی نداشتیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. می‌خواهیم در دور برگشت نتایج دور رفت را جبران کنیم و در این مدت هم با تجربه‌تر شدیم و بهتر تمرین کردیم و از همین هفته اول برای کسب نتیجه بهتر تلاش می‌کنیم.»  

سرمربی تیم فوتسال مهرعظام با اشاره به دعوت از دو بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی فوتسال ادامه می‌دهد:« یکی از اتفاقات خوب در دور رفت سوپر لیگ برای تیم ما، دعوت از نگار یعقوبی و مائده نجفی به اردوی تیم ملی بود. نگار هم اگر مصدوم نمی‌شد، در مرحله دوم اردوی تیم ملی حضور داشت اما به دلیل مصدومیت فعلا دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.»

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...