عباس ایروانی در مراسم اختتامیه جام فوتسال عظام: مهمترین مسئله برای ما اخلاق است

بنیانگذار گروه عظام در اختتامیه دومین دوره جام فوتسال عظام خطاب به اعضای تیم‌های شرکت کننده گفت: «رعایت اخلاق برای ما مهمترین مسئله است.» 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ حوالی ساعت 17 روز جمعه و در میانه بازی رده‌بندی جام فوتسال عظام بود که عباس ایروانی به مجموعه ورزشی غدیر رسید. بنیانگذار گروه عظام در میان تشویق پرشور تماشاگران و خانواده ورزشکاران وارد سالن شد و پس از خوش و بش با اعضای تیم‌های حاضر در زمین، در جایگاه ویژه نشست و نظاره‌گر بازی رده‌بندی و فینال شد.

او در مراسم اختتامیه هم حاضر شد و پس از اهدای جام به تیم پیستون و جشن قهرمانی این تیم، به صحبت درباره جام عظام پرداخت.

بنیانگذار گروه عظام درباره برگزاری جام عظام گفت:«دومین دوره جام فوتسال عظام هم با خوبی و خوشی در بخش مردان به پایان رسید. از آقای حکیمی تشکر می‌کنم  که بانی این رقابت‌ها در گروه عظام شد. از آقای کفاشیان و تیم خوب‌شان هم تشکر می‌کنم که دوره دوم این مسابقات را به خوبی برگزار کردند.»

او ادامه داد:« در دوره قبل فرآوری و ساخت روی سکوی اول ایستاد و امسال هم نوبت پیستون بود که قهرمان شود. امیدوارم تیم‌های مختلف در دوره‌های آتی، شانس قهرمانی داشته باشند. بارها گفته‌ام و تکرار می‌کنم که مهمترین نکته برای ما اخلاق است؛ مسئله‌ای که خوشبختانه در این دوره نسبت به دوره قبل بیشتر رعایت شد که از مربیان و سرپرستان تیم‌ها بابت این موضوع تشکر می‌کنم.»

عباس ایروانی در ادامه به تقدیر  از مدیرعامل گروه قطعات خودرو عظام پرداخت و گفت:« وظیفه خود می‌دانم که از آقای میرزایی هم تشکر کنم. کسی که مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و 7 – 8 هزار کارمند عظام زیر نظر او کار می‌کنند.»

بانی باشگاه مهرعظام، در پایان صحبت‌های خود گریزی هم به فعالیت‌های مهرعظام زد و آینده روشنی را برای این باشگاه متصور شد. او با تقدیر از فعالیت علی کفاشیان در مهرعظام گفت:«مهرعظام تا چهار – پنج سال آینده، از هر کانون خود یک تیم را در سطوح مختلف فوتبال ایران خواهد داشت.»

ایروانی که روز جمعه از کاشان بازگشته و به مراسم اختتامیه جام عظام آمده بود، درباره جایگاه ویژه مهرعظام در برخی شهرها در جذب دختران به محیط‌های ورزشی نیز گفت: «من همین امروز (جمعه) کاشان بودم. از حضور بچه‌ها و به خصوص دختران در زمین لذت بردم. خوشحالم که فرصتی فراهم شده تا دختران بتوانند ورزش کنند.» 

او ادامه داد:« اولویت من در مهرعظام همچنان دختران هستند و بدون محدودیت آماده جذب بیشتر دختران در کانون‌های مهرعظام هستیم. در شهرهایی مانند زاهدان، سنندج یا حتی ایلام که سخت‌گیری‌هایی از سوی خانواده‌ها برای ورزش دختران وجود دارد، آن‌ها را به سالن‌ها و اماکن ورزشی آورده‌ایم و اعتماد خانواده‌ها را جلب کرده‌ایم؛ اتفاقی که یکی دیگر از موفقیت‌های مهرعظام به حساب می‌آید.»


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...