عباس ایروانی در جمع دختران افتخار آفرین مهرعظام: می‌خواهم همه جا بگویند بچه‌های مهرعظام بهترین هستند/ هیچ فرقی با بچه‌های من ندارید


عباس ایروانی در مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتسال مهرعظام و بازیکنان راه یافته به تیم ملی فوتبال نوجوانان که به مناسبت روز دختر برگزار شد، گفت:« امید ما این است که چه در بخش پسران و چه در بخش دختران، 50 درصد بچه‌های تیم ملی از مهرعظام باشند.»

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ بانی باشگاه مهرعظام در جمع دختران افتخارآفرین مهرعظام گفت:« همه مدیران ما نسبت به افکار و برنامه‌های ما شناخت دارند و می‌دانند که در مجموعه عظام، چه در بخش تولیدی، چه فرهنگی و چه آموزشی، اولویت اول‌مان بانوان هستند. این اولویت را در جذب نیرو، امکاناتی که اختصاص می‌دهیم و سایر موارد در نظر داریم. که همین نگاه را به باشگاه مهرعظام هم انتقال داده‌ایم و در اینجا نیز اولویت ما دختران هستند.»

او با اشاره به روندی که باشگاه مهرعظام طی کرده، ادامه داد: «روز اول نیت ما این نبود که الان می‌بینید. می‌خواستیم باشگاه حرفه‌ای راه اندازی کنیم اما در نهایت تصمیم ما این شد که از پایه‌ها شروع کنیم. فعالیت را از اسلامشهر آغاز کردیم و در ادامه تبریز، رشت و شهرهای دیگر هم همراه شدند. با قدم گذاشتن در این مسیر، هدف و در پی آن برنامه ما تغییر کرد و مهرعظام به جایی رسید که الان می‌بینید.»

بنیانگذار گروه عظام خطاب به دختران نوجوان و جوان حاضر در این نشست گفت: «باید به این موضوع توجه داشته باشید که از مربیان و مدیرانی که در شهرهای مختلف زحمت شما را می‌کشند، تشکر کنید که اگر کمک و حمایت آنها نباشد، پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد. ضمن اینکه قدر این موقعیت را بدانید. کل امکانات عظام در اختیار شما است.»

عباس ایروانی ادامه می‌دهد:« اگر از نعمت استفاده نکنیم، خدا آن را از ما می‌گیرد که این اصل شامل همه ما می‌شود. شاید بچه‌های زیادی باشند که دوست داشته باشند از این امکانات استفاده کنند و حالا این فرصت در اختیار شما قرار گرفته است. »

توجه به مسائل اخلاقی و برخورداری از اخلاق خوب نیز یکی دیگر از توصیه‌های بانی باشگاه مهرعظام به اعضای تیم فوتسال و دختران ملی‌پوش مهرعظام بود: « موضوعات اخلاقی برای من بسیار مهم است. می‌خواهم همه جا چه در مسابقات و چه در اردوهای تیم ملی، طوری رفتار کنید که اخلاق‌تان زبانزد باشد و بگویند بچه‌های مهرعظام بهترین هستند. هر جا که می‌خواهند به نیکی مثال بزنند، نام شما را بیاورند.»

بانی باشگاه مهرعظام با بیان اینکه هیچ فرقی با بچه‌های من ندارید، گفت:« تقاضایم از شما این است که غیر از مسائل ورزشی، به تحصیل و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشید و بدانید که ما در همه زمینه‌‌ها از شما حمایت می‌کنیم. اگر به تحصیل‌تان توجه کنید، ما حتی امکان این را داریم که شما را بورسیه کنیم.»

 

 

اخبار روز

سایر