صعود مهرعظام به فینال جام رمضان گرگان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان گرگان که با حضور تیم‌های این شهر از جمله مهرعظام در رده سنی جوانان در حال برگزاری است؛ روز دوشنبه با انجام مسابقه فینال به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» گرگان در حالی از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) به میزبانی شهر جلین آغاز شد که کانون مهرعظام در رده سنی جوانان این رقابت‌ها، توانست به فینال برسد.

تیم فوتسال جوانان مهرعظام در مرحله نیمه نهایی جام رمضان گرگان به مصاف شهدای امام رضا(ع) رفت که توانست با نتیجه پرگل 9 بر صفر به برتری برسد. در این مسابقه امیرحسین گرجی چهار گل، امیر مرندپور دو گل و کمیل قره خانی، حسین ایثاری فر و محمدحسین صحراگرد هر کدام یک گل برای مهرعظام گرگان به ثمر رساندند.

مرحله گروهی این رقابت ها در حالی با حضور ۱۲ و در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که مهرعظام گرگان با تیم‌های پیام جلین و ایرانیان نوین گلستان هم‌گروه بود. از هر گروه فقط یک تیم صعود می کرد که مهرعظام با دو برد به نیمه نهایی مسابقات رسید.

مهرعظام در دیدار نخست هشت بر دو تیم ایرانیان نوین را شکست داد. در مسابقه دوم هم که تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص می کرد؛ مهرعظام با نتیجه سه بر یک تیم جلین را شکست داد.

حالا مهرعظام گرگان روز دوشنبه باید مسابقه فینال را برگزار و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...