صعود خردسالان مهرعظام زاهدان به نیمه نهایی جام رمضان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان زاهدان در حالی پیگیری شد که تیم خردسالان مهرعظام توانست به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» در حالی به میزبانی سالن امام علی (ع) دنبال می‌شود که تیم فوتسال خردسالان کانون مهرعظام زاهدان اولین مسابقه خود در سال جدید را با برد پشت سر گذاشت.

در مسابقات رده سنی خردسالان تیم مهرعظام زاهدان «ب» با برد پر گل شش بر صفر مقابل تیم سردار دل‌ها به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. برتری این تیم در حالی به دست آمد که تیم خردسالان مهرعظام« الف» با شکست مقابل رقبای خود در همان مرحله گروهی از جدول مسابقات حذف شد.

برای تیم خردسالان مهرعظام «ب» در مصاف با تیم سردار دلها؛ مانی مالکی سه بار، متین سنگتراش دو بار و سامان سرگلزایی هم یک بار گلزنی کردند. 

در این دوره از مسابقات ۸۰ تیم در پنج رده سنی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات رده سنی خردسالان و  نونهالان جام رمضان با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود که تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند. ۱۰ تیم در رده نوجوانان، ۱۲ تیم در رده جوانان و ۳۴ تیم هم در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...