دیدار دوستانه نونهالان مهرعظام ارومیه با اولدوزلار

تیم فوتبال نونهالان مهرعظام ارومیه در مسابقه دوستانه مقابل تیم اولدوزلار با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ کانون ارومیه باشگاه مهرعظام برای آماده‌سازی بهتر و همچنین افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال این کانون یک مسابقه دوستانه را با تیم اولدوزلار ارومیه برگزار کرد.  این مسابقه بعد از 60 دقیقه رقابت با نتیجه دو بر یک به سود اولدوزلار به پایان رسید.

این مسابقه در رده سنی زیر ۱۴ سال و به میزبانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار شد که در پایان با نتیجه دو بر یک به سود حریف به پایان رسید. با توجه به شرایط سنی بازیکنان و با هماهنگی کادرفنی دو تیم این مسابقه در دو وقت 30 دقیقه‌ای برگزار شد.

این مسابقه با گلزنی تیم میهمان شروع شد. اولدوزلار که عنوان نایب قهرمانی مسابقات شهرستان ارومیه را به دست آورده است، نیمه اول  با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت. نیمه دوم با فشار بازیکنان تیم ارومیه شروع شد که در نهایت به گل تساوی رسیدند اما خیلی طول نکشید که تیم اولدوزلار گل دوم و برتری را به ثمر برساند و برنده این مسابقه دوستانه شد.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.