هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد/ شکست مهرعظام با وجود یک نمایش خوب

تیم فوتسال بانوان مهرعظام در اولین بازی خود در لیگ برتر بازی برده را با باخت عوض کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ششم مهر با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از دیدارهای این هفته تیم مهرعظام مقابل میهمانش مس رفسنجان شکست خورد.

در این مسابقه تیم فوتسال بانوان مهرعظام تا لحظات پایانی دو بر یک از حریف خود پیش بود اما با اشتباه محرز داوران مسابقه نتیجه این دیدار تغییر کرد و تیم مس رفسنجان با به ثمر رساندن گل تساوی توانست شانس رسیدن به گل برتری را هم پیدا کند.

تیم فوتسال مهرعظام که در آخرین لحظات آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان شد، در اولین مسابقه خود مقابل مس رفسنجان نمایش خوبی ارائه کرد. مهرعظام با دو گلی که آذرستاری به ثمر رسانده بود تا دقیقه 18 نیمه دوم از حریف خود پیش بود اما با گلی که در این لحظه دریافت کرد، بازی را از دست داد. 

در دقیقه 18 نیمه دوم ضربه اوت تیم مس رفسنجان بدون برخورد به هیچ یک از بازیکنان به طور مستقیم وارد دروازه مهرعظام شد. به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان مهرعظام نسبت به پذیرش این گل از سوی داوران اعتراض کردند اما داور دستور ادامه بازی را داد. 

بعد از گل تساوی و در حالیکه هنوز بازیکنان مهرعظام خودشان را پیدا نکرده بودند، تیم میهمان توانست گل سوم را هم به ثمر برساند.  

در سایر مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان هم تیم‌های سایپا تهران و پالایش نفت آبادان موفق شدند رقبای خود را شکست دهند و دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و ملی حفاری اهواز هم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این هفته تیم سپاهان اصفهان استراحت داشت.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان:

مهرعظام تهران  دو ——-  سه مس رفسنجان

رایزکو صفادشت یک ——- دو سایپا تهران

پالایش نفت آبادان چهار ——- دو نفت امیدیه

فولاد هرمزگان دو ——- دو  ملی حفاری اهواز

اخبار روز

سایر