شور و اشتیاق در تمرین فوتبالیست‌های کردستان + گزارش تصویری

کانون مهرعظام کردستان در چند ماه اخیر فعالیت چشمگیری داشته است؛ به خصوص از زمان حضور نمایندگان این کانون در جشنواره دوم مهرعظام. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ کردستان از زمان شروع به کار باشگاه مهرعظام یکی از استان‌های مورد توجه مسوولان باشگاه بود تا اینکه بالاخره فعالیت‌ این کانون در ماه‌های پایانی سال 1401 آغاز شد. البته در این چند ماه اخیر حرکت مهرعظام در کردستان سرعت بیشتری گرفته است و بچه‌ها با اشتیاق فراوانی در تمرینات حاضر می‌شوند. 

کانون کردستان در دو شهر سنندج و دیواندره فعالیت می‌کند و بیش از 700 عضو فعال دارد. در این کانون 349 دختر و 371 پسر در سه رشته فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بهترین اتفاق برای این کانون، عملکرد خوب آن‌ها در دومین جشنواره باشگاه مهرعظام بود. پسران کردستان که جزو تیم های تازه‌وارد به حساب می‌آمدند، به نیمه نهایی رسیدند و در نهایت روی سکوی سوم  ایستادند.

تیم دختران این کانون هم جزو تیم‌های خوب جشنواره بود که روحیه فوق العاده‌ای داشت. تیمی که اگرچه نتوانست روی سکو بایستد اما یکی از تیم‌های خوب جشنواره دوم بود. 

با عبور از جشنواره اعضای این کانون با انگیزه بیشتری تلاش می‌کنند و در شرایطی که به ماه‌های سرد سال رسیده‌اند، همچنان با قدرت به تمرینات خود ادامه می‌دهند و برای عضویت در تیم‌های منتخب کانون تلاش می‌کنند. تصاویر زیر به تمرینات فوتبالیست‌های پسر این کانون اختصاص دارد که در زمین ملک نیا دنبال می‌شود. تصاویری که شور، اشتیاق و حال خوش یک تمرین دلچسب را می توان از آن حس کرد.

اخبار روز

سایر