شروع خوب برای دختران دوومیدانی‌کار/ 4 مدال برای مهرعظامی‌ها در قهرمانی کشور


رقابت‌های دوومیدانی جوانان کشور در حالی به پایان رسید که در چهار ماده این رقابت‌ها دختران مهرعظام روی سکو ایستادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ این رقابت‌ها با عنوان ” کشوری” برگزار شد و دختران دوومیدانی‌کار عضو مهرعظام در قالب تیم‌های استانی فرصت حضور در این مسابقه‌ها را پیدا کردند.

یکی از ماده‌هایی که حضور مهرعظامی‌ها در آن پررنگ بود، رقابت‌های پرش سه گام است. سلما سلطانی که به تازگی در کانون گرگان فعالیت‌اش را آغاز کرده، با ثبت رکوردهای خوب به عضویت تیم هیات گلستان در آمد و در نهایت در روز مسابقه توانست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. سلما در این مسابقه حد نصاب 11 متر و 75 سانتی‌متر را ثبت کرد و به مقام قهرمانی رسید. در این ماده نرجس عباسی که به تازگی در کانون مهرعظام بیرجند فعال شده، نیز در قالب هیات استان خراسان جنوبی به مصاف رقبایش رفت و مدال برنز را از آن خود کرد. این پرنده بیرجندی با 10 متر و 79 سانتی متر روی سکوی سوم ایستاد.

سلما سلطانی که در ماده پرش سه گام به عنوان قهرمانی رسید، در ماده پرش طول نیز با 14 دوومیدانی‌کار دیگر مسابقه داد و نایب قهرمان شد. سلما از کانون گرگان در این ماده حد نصاب 5 متر و 18 سانتی متر را به ثبت رساند و بعد از ورزشکار یزدی روی سکوی دوم ایستاد.

همچنین در ماده پرش با نیزه، یسنا بهمرادی از کانون مهرعظام اسلامشهر در ترکیب تیم هیات استان تهران قرار گرفت و توانست با رکورد 2 متر و 90 سانتی‌متر بر سکوی قهرمانی بایستد.

از شروع فعالیت‌های دوومیدانی در کانون‌های باشگاه مهرعظام، رقابت‌های قهرمانی کشور یزد، مهمترین مسابقه‌ای است که دوومیدانی کاران مهرعظام در آن شرکت کرده‌اند و کسب چهار مدال در این مسابقه‌ها نشان می‌دهد که دوومیدانی مهرعظام در مسیر خوبی قرار گرفته است. برنامه باشگاه مهرعظام بر این است که رشته دوومیدانی در تمام کانون‌ها فعال شود.

مسابقات قهرمانی دوومیدانی جوانان دختر کشور با شرکت ۲۵ تیم در قالب ۱۲۰ ورزشکار از سراسر ایران به میزبانی استان یزد در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برگزار شد. 

 

اخبار روز

سایر