شاهکار دختران مهرعظام در روز صعود تیم ملی/ پرنیا رحمانی هم گل زد هم پاس گل داد


تیم نوجوانان دختر ایران که سه بازیکن مهرعظام را نیز در اختیار دارد، با یک برد پرگل برابر اردن به مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا صعود کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ دومین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران توانست با نتیجه پرگل 7 بر 1 اردن را از پیش رو بردارد. 

پرنیا رحمانی، عسل قاجاریان، آریانا جوزانی، مریم دینی و اریسا کوه گرد، بازیکنانی هستند که گل‌های تیم ملی فوتبال نوجوانان را به ثمر رساندند. پرنیا که عضو باشگاه مهرعظام است، در این بازی فوق العاده ظاهر شد. او هم یکی از گل های ایران را به ثمر رساند و  هم پاس گل داد.

تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران کشورمان با دو پیروزی برابر تیم‌های نپال و اردن توانست جواز صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

در این تیم سه بازیکن از مهرعظام حضور دارند. پرنیا رحمانی از کانون قزوین، ستایش مرادی از کانون رشت و فاطمه نوری از کانون شیراز ( کازرون) بازیکنانی هستند که از باشگاه مهرعظام به تیم ملی دعوت شدند و توانستند مراحل مختلف اردو را با موفقیت پشت سر بگذارند و در نهایت به اردن اعزام شوند.

گفتنی است در این بازی فاطمه نوری دیگر نماینده مهرعظام نیز از دقیقه 60 وارد میدان شد و ستایش مرادی نیز روی نیمکت بود. 

شادی گل پرنیا رحمانی
شماره 15 فاطمه نوری - شماره 17 پرنیا رحمانی - شماره 18 ستایش مرادی

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر