گردهمایی سالانه باشگاه مهرعظام/ کفاشیان: به همت آقای ایروانی بچه‌ها به آرزوهایشان رسیدند

سومین گردهمایی سالانه مدیران باشگاه مهرعظام با حضور مدیران گروه عظام و همچنین 24 کانون این باشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ سومین گردهمایی سالانه باشگاه مهرعظام با حضور منصور میرزایی، مدیرعامل هلدینگ عظام، علی کفاشیان رئیس هیات مدیره، علی پارسی، مدیرعامل و علی بهنود، نایب رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام برگزار شد. در این مراسم مدیران 24 کانون باشگاه مهرعظام به همراه چند چهره پیشکسوت ورزش نیز حضور داشتند.

در  این مراسم که روز پنجشنبه ( 17 اسفند) به میزبانی مجموعه هزار و یک شهر برگزار شد، منصور میرزایی با اشاره به شروع فعالیت‌های باشگاه مهرعظام از سال 1400 گفت:« باید به اعضای باشگاه مهرعظام خدا قوت بگویم که خالصانه و عاشقانه برای توسعه منابع انسانی کشور تلاش می‌کنند. مجموعه عظام روی دو بال سوار است، یکی تولید و دیگری مسئولیت اجتماعی. در مسئولیت اجتماعی هم قسمت زیبای ماجرا، مهرعظام است. چندین‌بار در جمع مهرعظامی‌ها بودم و دیدم که خانواده‌ها با چه اشتیاقی فرزندان خود را به این کانون‌ها می‌آورند. در حال حاضر حدود 16 هزار نفر تحت پوشش باشگاه مهرعظام هستند اما فکر کنم اگر به 100 هزار نفر هم برسد، باز هم کم است. اعتقاد دارم مهرعظام جز زیبایی چیز دیگری ندارد.»   

در ادامه علی کفاشیان گزارشی از فعالیت‌های باشگاه مهرعظام در سال 1402 و اهداف باشگاه در سال آینده ارائه کرد. رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام درباره فعالیت‌ کانون‌های مهرعظام گفت:«کانون‌های باشگاه مهرعظام در مناطقی فعالیت می‌کنند که کم برخوردار هستند. فعالیتی که شاید در آسیا و جهان هم کم نظیر باشد. خیلی از این بچه‌ها که امروز عضو کانون‌های مهرعظام هستند؛ آرزو داشتند که در یک مدرسه فوتبال فعالیت کنند و حالا به همت حاج عباس ایروانی  این بچه‌ها به آرزوهای خود رسیده‌اند. فعالیت کانون‌ها در این مناطق کم برخودار، شور و هیجان را به وجود آورده و نقش مستقیم در بحث اخلاقی و فنی بچه‌ها ایفا کرده است.»

رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام با بیان اینکه برای مربیان تحصیل‌کرده هم شغل ایجاد شده است؛ ادامه داد:« 550 مربی در کانون‌های مختلف باشگاه فعال شده‌اند؛ مربیانی که مدارک مربیگری آن‌ها در دستشان بود اما جایی نبود که بتوانند فعالیت کنند اما حالا با جان و دل در کانون‌های باشگاه مهرعظام در حال آموزش دادن به بچه‌ها هستند.»

بعد از صحبت‌های علی کفاشیان نوبت به مدیران کانون‌ها رسید تا از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون خود، گزارشی را ارائه کنند. فریدون اصفهانیان مدیر کانون مهرعظام زنجان اولین رئیس کانونی بود که صحبت کرد. او این اقدام گروه عظام را ویژه خواند و تاکید کرد باید قدر این فرصت دانسته شود. جواد ششگلانی، مدیر کانون تبریز که سالها تجربه مدیریت در فوتبال را دارد، نیز راهکارهایی برای بهبود فعالیت‌های مهرعظام ارائه کرد.  که در بخش اول صحبت کرد و از برنامه‌های کانون تبریز برای حاضرین گفت.

با اتمام صحبت مدیران کانون‌ها، علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام به برخی سوالات مطرح شده از سوی مدیران کانون‌ها پاسخ داد. او گفت:« همه‌ ما در یک کشتی نشسته‌ایم و در جریان مشکلات قرار داریم. اما تلاش کرده‌ایم که این مشکلات مانع ما نشود و برنامه‌ها بدون وقفه پیش برود.»

او همچنین به ارزیابی انجام شده، اشاره کرد و درباره معیارهایی که بر اساس آنها کانون‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، مواردی را مطرح کرد. 

به گفته علی پارسی، تعداد دختران و نحوه حمایت از آنها، حضور  در دومین دوره جشنواره مهرعظام و تشکیل تیم و شرکت در رقابت‌های معتبر از جمله شاخص هایی است که در ارزیابی عملکرد کانون‌ها تاثیر داشته است. 

در بخش پایانی این گردهمایی کانون‌های بیرجند، تبریز و کردستان به ترتیب به عنوان کانون‌های اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند. 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.