اخبار مهرعظام

سفر مدیران باشگاه مهر عظام به قزوین

حال خوب

رییس هیات مدیره به همراه مدیر عامل باشگاه مهرعظام، در روز 22 اردیبهشت ماه از کانون فوتبال و فوتسال قزوین بازدید کردند. علی کفاشیان، رییس هیات مدیره به همراه علی پارسی، مدیر عامل باشگاه مهرعظام و همچنین جعفر هوشمند، سرپرست کانون اسلامشهر، با سفر به قزوین از کانون این استان که در مناطق مختلف فعال شده است، بازدید و با مسوولان مربوطه گفت و گو کردند. حافظ نادری نسب، مسوول کانون مهرعظام در استان قزوین، پیش از ورودی شهر به استقبال آمد و بازدیدها از زمین چمن حصارخروان آغاز شد.

” حصارخروان”، اولین منطقه‌ای بود که مسوولان باشگاه در آن حاضر شدند و دقایقی را با مسوولان مربوطه صحبت کردند. این منطقه از زمین چمن مصنوعی مناسبی برخوردار است که فضای خوبی را برای تمرین کودکان و نوجوانان فراهم کرده است. با توجه به گفته مسوول این بخش ( تا روز بازدید)، 100 نفر در رده‌های 8 تا 15 سال جذب شده‌اند و تعداد بیشتری علاقه‌مند هستند که به این افراد ملحق شوند. در کنار همین چمن مصنوعی، زمین خاکی هم وجود دارد که به گفته علی کفاشیان، زمین مناسبی است و از آنجا هم می‌توان برای تمرین بچه‌ها استفاده کرد. مسولان بخش، از نبود پروژکتور گلایه و تقاضا داشتند که برای نور زمین فکری شود تا در شب هم امکان استفاده وجود داشته باشد. در جریان این بازدید، رییس هیات مدیره باشگاه بر ضرورت استفاده از کادر فنی خوب و جذب دختران نیز تاکید کرد.

“بیدستان” با شرایطی کاملا متفاوت میزبان مدیران باشگاه و مسوولان کانون کفاشیان، پارسی، هوشمند و نادری نسب بود. در ابتدا حسن زارع پور، رییس اداره ورزش و علی سلیم پور، رییس هیات فوتبال بیدستان، به استقبال آمدند. با توجه به برنامه‌ای که ترتیب داده شده بود، زمان بیشتری در سالن بیدستان صرف شد؛ جاییکه تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان به همراه خانوده‌هایشان ( که بیشتر مادران اعضای کانون بودند) حضور داشتند. بعد از خوش و بش کوتاه با مسوولان سالن از جمله صالح ربیعی که مدیریت مجموعه و همچنین رافعی که هدایت فنی اعضا را برعهده دارد، گزارشی از تعداد بازیکنان فعال در این مرکز ارائه شد.  به گفته صالح ربیعی، 150 نفر برای دوره های باشگاه مهرعظام در بیدستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 120 نفر، پسر و 30 نفر آنها دختر هستند. کفاشیان پس از شنیدن گزارش، تاکید کرد که باشگاه هیچ محدودیتی در بخش دختران ندارد و اگر درخواستی برای ثبت نام از سوی دختران وجود دارد، مقدمات حضور آنها در جمع خانواده مهرعظام فراهم شود.

در جریان بازدید از بخش‌های مختلف کانون قزوین، فرصت حضور در ” مرکز رشد فناور دانشگاه قزوین” نیز فراهم شد. یکی از اتاق‌های این مرکز به عنوان دفتر فعالیت‌های کانون در نظر گرفته شد که حضور مدیران باشگاه به منزله افتتاح این دفتر هم بود. همچنین دکتر حامد رحمانی گزارش مفصلی از فعالیت‌های مرکز ارائه کرد.

بعد از حضور در مرکز رشد فناور دانشگاه قزوین، نوبت به تاکستان رسید که در این بخش( تا اواسط اردیبهشت ماه) 200 کودک و نوجوان فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند. علی رحمانی، رییس اداره ورزش شهرستان تاکستان به همراه جمعی از مسوولان شورای شهر به استقبال مسوولان باشگاه آمدند که این حضور حکم افتتاحیه این مرکز را نیز داشت. علی کفاشیان در سخنانی که داشت، تاکید کرد که باشگاه مهرعظام از رشته‌های شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی هم حمایت می‌کند و اگر بچه‌هایی هستند که به این رشته‌ها علاقه مند هستند، شرایط تمرین و فعالیت‌شان فراهم شود.

” اقبالیه” با مدیریت خواهران ” آغاسی” مرکز بعدی بود که مدیران باشگاه مهرعظام به آنجا رفتند تا هم افتتاحیه را برگزار کرده و هم با کودکان و نوجوانان، خانواده‌هایشان و مسوولان مرکز دیدار و گفت و گو کنند. این مرکز  با حضور کفاشیان، پارسی و رحمانی افتتاح شد. با توجه به اینکه سالن کوچکی برای تمرینات بچه‌ها در نظر گرفته شده بود، از سوی مسوولان باشگاه تاکید شد که فضای دیگری در نظر گرفته شود. مسوولان منطقه نیز قول همکاری دارند که به زودی سالن دیگری برای انجام تمرینات در اختیار کودکان و نوجوانان که در رده سنی بین 8 تا 15 سال بودند، قرار دهند.

“شیداصفهان” مقصد بعدی مدیران باشگاه مهرعظام بود. فعالیت‌های این بخش به تازگی آغاز شده است و هنوز تا شکل گیری فعالیت‌ها و انسجام‌شان فاصله زیادی است. نوع فعالیت بچه ها نیز به خوبی نشان می داد که هنوز در ابتدای راه هستند و خیلی از موضوعات آموزش داده نشده است.

بعد از عبور از شهرستان‌ها و روستاها، نوبت به شهر قزوین رسید که در این شهر هم فعالیت‌ها در چند سالن دنبال می‌شود که با توجه به فشردگی برنامه، یک گروه در ورزشگاه معلم و چند گروه هم به طور مشترک در مجموعه “جنت”میزبان مدیران باشگاه مهرعظام بودند. گفته شد بیش از 400 کودک و نوجوان در این سالن‌ها و زمین های فوتبال تمرین می‌کنند که با توجه به نزدیکی تابستان و شروع فعالیت‌ها، عدد دقیقی ارائه نشد. به گفته خانم رستم زاده که یکی از مربیان این مرکز است، در بخش دختران و فقط در سالن جنت  در ابتدای راه ، 60 دختر بین 6 تا 15 سال کارشان ر ا آغاز کرده‌اند.

این بازدیدها با استقبال گسترده خانواده‌ها همراه بود به طوریکه تقریبا همه سالن‌ها پر بود از خانواده‌هایی که از فعالیت فرزندشان در این مجموعه ابراز شادی می‌کردند. شور و هیجان بچه‌ها و خوشحالی از این فعالیت بارزترین نکته ای بود که به چشم می‌آمد که همین شور و هیجان، اجازه نداد این سفر یک روزه که برنامه فشرده ای داشت، ایجاد خستگی کند. نکته ای که خیلی عنوان شد، این بود که مدیران باشگاه در فواصل زمانی کمتری به قزوین سفر کنند و بتوانند شخصا فعالیتها را از نزدیک ببینند.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر