سرمربی تیم فوتبال بانوان مهرعظام: رفته رفته تیم بهتری می‌شویم


سرمربی تیم فوتبال بانوان مهرعظام پس از صعود تیمش به مرحله نهایی لیگ دسته دو کشور، از کار سخت تیمش برای صعود به لیگ دسته اول می گوید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ تیم فوتبال بانوان مهر عظام در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دو کشور توانست با ایستادن در رده دوم به مرحله پایانی برسد و حالا باید برای رسیدن به لیگ دسته اول تلاش کند. تیم فوتبال بانوان زمان زیادی نیست که تشکیل شده اما با برنامه‌ریزی دقیق در مسیر درست قدم بر می‌دارد تا یکی از اهداف مهم مهر عظام را به سرانجام برساند. ورزش بانوان در مهرعظام در اولویت است و توجه به این موضوع زمینه ساز راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان مهرعظام شد. حالا این تیم با هدایت مریم حسن زاده به عنوان سرمربی که سابقه حضور در تیم‌های ملی را هم دارد، باعث شده تا این تیم مدعی صعود به لیگ دسته اول هم باشد.

حسن زاده درباره حضور این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر گفت:« مسابقات با حضور۲۰ تیم برگزار شد که این تیم‌ها در ۵ گروه ۴ تیمی گروه‌بندی شدند. دو تیم اول از هر گروه هم مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند تا با هم برای حضور در لیگ دسته اول رقابت کنند. تا روز آخر مشخص نبود که صعود می‌کنیم اما در بازی آخر به برد خوبی رسیدیم و به مرحله نهایی رسیدیم.»

سرمربی تیم فوتبال مهرعظام با اشاره به سطح بالای مسابقات ادامه داد:« مهرعظام برای حمایت از ورزش بانوان میزبانی رقابت‌های گروه ما را برعهده گرفت. ما در این گروه  با تیم‌های بهار البرز، آینده‌سازان هشتگرد و تیم مهرگان پردیس همگروه بودیم. اولین مسابقه خود را مقابل مهرگان پردیس برنده شدیم اما در مسابقه دوم شکست بدی را متحمل شدیم و با نتیجه 4 بر 2 مقابل بهار البرز بازی را واگذار کردیم. بعد از این مسابقه جمع و جور کردن تیم به لحاظ روحی و فنی سخت بود اما به هرترتیب تیم مهیای بازی آخر مقابل آینده‌سازان هشتگرد شد. در این بازی با برتری 6 بر صفر یک برد عالی را کسب کردیم تا با ایستادن در رده دوم به مرحله نهایی برسیم.»

حسن‌زاده با اشاره به مشکلاتی که در تیم وجود داشت وعده داد این تیم به مرور زمان قدرتمند‌تر شود:« سطح مسابقات واقعا خوب بود و این برای تیم مهرعظام که فقط دو ماه است تشکیل شده، بسیار سخت بود. سابقه رقبای ما بسیار زیاد است و نیاز به زمان بیشتری داریم تا روند تیم را بهبود ببخشیم. مطمئن هستم که با گذر زمان تیم عملکرد متفاوتی از خودش ارائه می‌دهد و حتما تیم بهتری می‌شویم.»

او همچنین گفت:« سابقه تیم‌داری رقیب‌هایمان از ما بیشتر بود و برخلاف آن‌ها ما تازه‌کار بودیم. با این‌حال تلاش کردیم که در زمان کوتاه بتوانیم از این مرحله صعود کنیم. حالا که به جمع 10 تیم مرحله نهایی رسیدیم می‌توانیم با تجربه بیشتر و بهتر عمل کنیم و هم توان واقعی خودمان را نشان بدهیم.»

.

اخبار روز

سایر