رقابت 43 تیم مهرعظام بجنورد در فوتسال جام فجر

کانون مهرعظام بجنورد مسابقات فوتسال «جام فجر» دختران و پسران را با رقابت 43 تیم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ کانون مهرعظام بجنورد به مناسبت جام فجر مسابقات فوتسال داخلی را در دو بخش دختران و پسران برگزار کرد.

این رقابت‌ها در بخش دختران با حضور 13 تیم و در دو رده سنی برگزار شد که با برگزاری 25 بازی تیم‌های مهرعظام و ستاره‌های مهرعظام به عنوان قهرمانی رسیدند. مسابقات فوتسال پسران هم در سه رده سنی و با حضور 30 تیم برگزار شد که بعد از برگزاری 63 مسابقه با قهرمانی تیم‌های صنعت قطعات عظام، مهرعظام و تیم خیرین مدرسه ساز مهرعظام به پایان رسید.

در رده سنی ۷ الی ۹ سال مسابقات با حضور ۱۴ تیم  به صورت دو حذفی انجام شد و پس از انجام ۲۹ بازی تیم فوتسال صنعت قطعات خودرو مهرعظام به مقام اول رسید.

در رده سنی 10 الی 12 سال این رقابت‌ها با حضور 9 تیم  به صورت دو حذفی انجام شد که پس از انجام 21 بازی تیم فوتسال مهرعظام مقام اول را به دست آورد. رقابت‌های رده سنی ۱۳ الی ۱۵ سال با حضور هفت تیم و به صورت دو حذفی برگزار  شد که پس از انجام ۱۳ بازی تیم فوتسال خیرین مدرسه ساز مهرعظام به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

مسابقات بخش دختران در رده سنی 10 الی 12 سال با حضور شش تیم به صورت دو حذفی انجام شد و پس از ۱۲ بازی تیم فوتسال دختران مهرعظام عنوان نخست را به دست آورد.

در رده سنی ۱۳ الی ۱۵ سال هم مسابقات با حضور هفت تیم و به صورت دو حذفی برگزار شد و در نهایت تیم ستاره‌های مهرعظام قهرمان شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات برای معرفی تیم‌های برتر و همچنین اهدای جوایز در سالن حافظ شهر بجنورد برگزار شد.   

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.