رقابت‌های لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور/ اولین برد برای مهرعظام زاهدان

در هفته چهارم از لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور، مهرعظام زاهدان مقابل تیم انتظار قائن به برتری رسید و اولین برد خود را ثبت کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ یک مناطق فوتبال نونهالان کشور در حالی هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت که تیم مهرعظام زاهدان اولین برد خود را به دست آورد. 

در هفته چهارم از لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور که با حضور ۴۰ تیم از شهرهای مختلف در حال برگزاری است، تیم مهرعظام زاهدان در ورزشگاه شهدای 17 شهریور به مصاف انتظار قائن رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

در این مسابقه که به میزبانی مهرعظام زاهدان برگزار شد، بازیکنان نونهال مهرعظام برای رسیدن به اولین پیروزی خود تلاش زیادی را کردند و در نهایت توانستند بعد از کسب دو نتیجه مساوی، مقابل تیم انتظار قائن به برتری برسند.

در این مسابقه حساس که بسیار هم برای تیم مهرعظام سخت شده بود، هر دو گل تیم مهرعظام زاهدان توسط روح الله ریسی‌پور به ثمر رسید.

تیم فوتبال نونهالان کانون زاهدان باشگاه مهرعظام که در گروه چهار با تیم‌های پیشگامان بیرجند، انتظار قائن، شریعت نوین مشهد و شهرداری نجف شهر کرمان هم‌گروه است، در هفته دوم استراحت داشت.

این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در ادامه دو تیم برتر از هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند. در پایان تیم‌های اول تا سوم مسابقات جواز حضور در لیگ برتر مناطق کشور را به دست می‌آورند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.