رقابت‌های لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور/ سومین تساوی مهرعظام زاهدان

در هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور، مهرعظام زاهدان مقابل تیم شریعت نوین مشهد به تساوی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ یک مناطق فوتبال نونهالان کشور در حالی هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت که تیم مهرعظام زاهدان برای سومین بار در این مسابقات به نتیجه تساوی دست پیدا کرد. در هفته پنجم از لیگ یک فوتبال نونهالان مناطق کشور که با حضور ۴۰ تیم از شهرهای مختلف در حال برگزاری است، تیم مهرعظام زاهدان در مشهد به مصاف شریعت نوین رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

تیم مهرعظام زاهدان که هفته گذشته به اولین برد خود دست پیدا کرده بود؛ تلاش زیادی کرد تا در مشهد به برد دوم دست پیدا کند اما در نهایت تلاش این تیم جواب نداد و این مسابقه هم یک بر یک مساوی به پایان رسید.

در این مسابقه شریعت نوین در همان نیمه اول با ضربه پنالتی پیش افتاد و نونهالان مهرعظام برای این‌که به روند بدون شکست ماندن در دور رفت این مسابقات ادامه بدهند، در نیمه دوم فشار زیادی وارد کردند و در نهایت با گلزنی روح‌اله رئیسی‌پور در دقایق پایانی بازی توانستند به گل مساوی دست پیدا کنند.

به این ترتیب تیم مهرعظام زاهدان با یک برد، سه تساوی و کسب شش امتیاز به کارش در دور رفت پایان داد.  

تیم فوتبال نونهالان کانون زاهدان باشگاه مهرعظام که در گروه چهار با تیم‌های پیشگامان بیرجند، انتظار قائن، شریعت نوین مشهد و شهرداری نجف شهر کرمان هم‌گروه است، در هفته دوم استراحت داشت.

این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در ادامه دو تیم برتر از هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند. در پایان تیم‌های اول تا سوم مسابقات جواز حضور در لیگ برتر مناطق کشور را به دست می‌آورند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.