لیگ فوتسال آذربایجان شرقی/ صعود مهرعظام قطعی شد

تیم فوتسال کانون تبریز باشگاه مهرعظام با برتری در هفته چهارم لیگ استان آذربایجان شرقی صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته اول از دور برگشت مسابقات فوتسال رده سنی جوانان آذربایجان شرقی با برتری تیم کانون تبریز باشگاه مهرعظام پیگیری شد؛ پیروزی که صعود تیم مهرعظام به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد.

تیم فوتسال جوانان کانون تبریز باشگاه مهرعظام در چهارمین مسابقه خود میزبان تیم آراز بناب بود که با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. با این برد تیم مهرعظام صاحب 7 امتیاز از 4 مسابقه شد و  با صعود به صدر جدول، حضورش در مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد.

جوانان مهرعظام از سه مسابقه قبلی خود یک برد، یک تساوی و یک شکست داشتند که با برتری مقابل آراز بناب دومین برد خود را به دست آوردند.

لیگ فوتسال جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور 8 تیم برگزار می‌شود که در دو گروه چهار تیمی با هم مسابقه می‌دهند. از هر گروه، دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند که تیم کانون تبریز باشگاه مهرعظام با توجه به شرایط جدول و صدرنشینی در پایان هفته چهارم؛ صعودش به عنوان یکی از دو تیم اول یا دوم گروه به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده است.

تیم مهرعظام در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های آراز بناب، اتحاد پیمان کبیر و آذرخش مرند همگروه است. در گروه اول این مسابقات هم تیم‌های امید آذربایجان بناب، شهدای کلوانق، پدیده توفارقان و آینده سازان بستان آباد حضور دارند.


اخبار روز

سایر