رقابت‌های فوتسال شمال غرب تهران/ قهرمانی به دختران مهرعظام اسلامشهر رسید

هفته پایانی مسابقات فوتسال دختران شمال‌غرب استان تهران در حالی برگزار شد که مهرعظام اسلامشهر با برتری در آخرین مسابقه عنوان قهرمانی را دست آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ با برنامه‌ریزی هیات فوتبال استان تهران، مسابقات فوتسال دختران زیر ۱۵ سال شمال غرب تهران با حضور شش تیم برگزار شد که در هفته پایانی، تیم مهرعظام اسلامشهر با برتری مقابل ایریا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این مسابقه دختران نونهال مهرعظام اسلامشهر با نتیجه یک بر صفر تیم ایریا را شکست داد که تنها گل این مسابقه را نیوشا مومنی به ثمر رساند.

تیم فوتسال مهرعظام اسلامشهر در پنج بازی که در این مسابقات برگزار کرد، چهار برد و یک باخت داشت و با 12 امتیاز بالاتر از رقبای خود ایستاد. بعد از مهرعظام، تیم‌های دنیز ارس و پیشتاز دوم و سوم شدند.

در این رقابت‌ها تیم‌های مهرعظام اسلامشهر، ایریا، پیشتاز، بهارالبرز، دنیز ارس و سیمرغ حضور داشتند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند. 

مهرعظام اسلامشهر با یاسمین باقری، نگار سیلانی، زینب مرادی، باران خاکسار، یسنا عبادی، الینا احمری، نورا میرزایی، هانیه زارع، فاطمه قاسمپور، فاطمه نصیری، ریحانه خادم، زینب الطافی، نیوشا مومنی، فاطمه افسر دبیر، نرگس امیر محسنی و فریماه رفعت منش در این مسابقات به میدان رفت.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.