رقابت‌های فوتبال میعاد کاپ بندرعباس/ فاصله دو امتیازی مهرعظام با صدر جدول

هفته سوم و چهارم رقابت‌های «میعادکاپ» بندرعباس در حالی پیگیری شد که تیم فوتبال زیر ۱۰ سال کانون مهرعظام این شهر،” دو شکست را پذیرا شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هیات فوتبال بندرعباس برای شناسایی استعدادهای فوتبال در این شهر، مسابقاتی را با عنوان “میعادکاپ” برگزار می‌کند که کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام هم تیم فوتبال پسران زیر ۱۰ سال را در این رقابت‌ها شرکت داده است.

این مسابقات هفته سوم و چهارم خود را در حالی پشت سر گذاشت که فوتبالیست‌های پسر کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام هر دو مسابقه خود را واگذار کردند.

تیم فوتبال زیر 10 سال پسران کانون بندرعباس در مسابقه سوم خود به مصاف نایبند رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود حریف به پایان رسید. در مسابقه هفته چهارم هم بچه‌های کانون مهرعظام بندرعباس به مصاف “میعاد هرمزگان یک” رفتند که با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام با این دو شکستی که متحمل شد؛ با شش امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت اما با صدر جدول فقط دو امتیاز فاصله دارد.   

مهرعظام، پالایش نفت بندرعباس، نایبند، میعادهرمزگان(الف و ب)، صدرای جنوب، ستاره‌ساز و سفیرخلیج فارس تیم‌های حاضر در “میعادکاپ” هستند.

 رقابت‌های “میعادکاپ” بندرعباس برای اولین‌بار زیر نظر کمیته استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به منظور کشف استعدادهای برتر فوتبال این شهر برگزار می‌شود.

کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام کمتر از یک سال است که فعالیت خود را در سه رشته  فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آغاز کرده است و حالا ۲۰۰ عضو در فوتبال پسران دارد.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...